Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w modzie ALTERIWNET

kghyui

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie... Razem z moim kumplem kubikolosem założyliśmy sobie dedyka na alteriwnecie.... potem wgraliśmy pare modów.... nie znam się natym ale swoje pare języków programowania znam i podobny ten język modów do javy.... albo C++ xD no nie ważne... ważne że się w nim nie łapię..... Najbardziej nurtuje mnie parę pytań......

1.Czy da się jakoś jako HeadAdmin servera (Mam Manu Admin MOD) Zespawnować np zlot paczki albo 4 paczek?? (Emergency Airdrop) Chodzi mi o jakąś komende albo coś..... Nie wiem może rcon albo jakieś inne cuda-wianki?? :D

2. Czy da się dvar-y wgrać do moda przez konsole?? chodzi mi tu o takie coś jak np. jest mod HighJump i tam jest takie coś....

"Set dvar jump_height "600"

I tu moje pytanie.... (Bo ten czit jest "Protected") Czy da się to jakoś wpisać w konsole tego dvara bez wpisywania go do moda? bo po wpisaniu go w jakiegoś iwd (skompilowanego moda) działa... tak? aczy nie da się w rcona lub konsole??

I 3.