ЯevoX Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Siemka. Niedawno kupiłem kbot , i narazie chodził mi narazie tylko na boxach i DK. 3k uri zbiera /h W boceniu jestem początkujący , i mam pytanko na co go ustawić aby wbijał energicznie uri pd kredyty i powagę ? Na jakie alieny ? Odnośnik do komentarza
Jinx2x Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 boxy i DK, tak jak masz ustawione.. 3k uri na godzinę to dobry wynik. ref Odnośnik do komentarza
arrek001 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Wszystko jednocześnie? To nie będzie wbijał zbyt energicznie. Uri to na same skrzynki. Na kredyty - krychy. Na pd moim zdaniem najlepsze streuneRy. Odnośnik do komentarza
ЯevoX Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Aha , ok. A do krych jaki Radius ? Odnośnik do komentarza
arrek001 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ja mam 780 +/- 40 i jest nawet nieźle. Odnośnik do komentarza
ЯevoX Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ok i ostatnia sprawa. Chciałbym z dedykiem sobie załatwić. Moge prosić linka do jakiegoś sensownego TuT jak ustawic tego dedyka co z nim zrobic itd, ? Odnośnik do komentarza
Coming Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ok i ostatnia sprawa. Chciałbym z dedykiem sobie załatwić. Moge prosić linka do jakiegoś sensownego TuT jak ustawic tego dedyka co z nim zrobic itd, ? Proszę: http://www.mpcforum.pl/topic/246677-serwery-dedykowane-hacking/ Mam nadzieję, że pomogłem. lordprezii, ЯevoX i sewikBTM 3 by @Miyoshi Odnośnik do komentarza
ЯevoX Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 @up dziei leci + Odnośnik do komentarza