Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pisze ten temat ponieważ chcę kupić server do Minecraft a że w te sprawy jestem zielony pytam was jaki najlepjej kupić

Chcę żeby server był na 5 osób , żeby był na 1 miesiąc ile za taki server trzeba płacić ?

żeby nie były lagi oczywiście czy ten server będzie 24/7 ? gdzie najlepjej taki server kupić ?

A tu troche o moim kompie :

kompn.png

Uploaded with ImageShack.us

I to chyba wszystko poprostu piszcie o serverach gdzie najlepiej najtaniej i tak jak pisałem up

Z góry dzięki Każda Sensowna odpowiedz dostaje + / - :)

mca.png

mca.pngmca.png

Opublikowano

gamepix - z dopłatą bym nie wziął, siermiężny panel obsługi serwera.

Kup na craftserve. Mniej niż 10 slotów niestety się nie da. Jak chcesz tylko serwer aby grać z kolegami to zrób wywiad kto ma dobrego kompa i niech on postawi serwer na hamachi.

classic-76561198003869963.png

Opublikowano

Postaw na pukawce ;) Serwer 5 slotowy (czy tam 10 slotowy) kosztuję chyba 35 zł na miesiąc w tym że masz od razu instalatora bukkita itp...

15005964.jpg

Nie zbieram ani minusów ani plusów... Ja po prostu się udzielam.

Opublikowano

Stary ogarniasz chcesz kupić server tak ? To po cholerę się pytasz czy twój komp to uciągnie !!! Co ty w końcu chcesz server czy hamachi -.-

I jak ktoś ci podaję link do Ofert to nie umiesz tam wejść i sam spr ? Tylko co post się pytasz ile to będzie kosztować -.-

Tak jak kolega wyżej craftserv.pl

r718w5.png

Opublikowano

Raczej CraftServe :)