Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy w temacie gry minecraft, często oglądam jakieś filmy na yt związane z tym tytułem, i mam parę pytań. Przede wszystkim jak zrobić kolorową wełnę? Wiem że są potrzebne barwniki, i tu kolejne pytanie : skąd je wziąć i jak wygląda crafting np. czerwonej wełny? Jakie są dostępne kolory ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Opublikowano

Ok dzieki za odpowiedź , a te 3 kropki na końcu widocznie świadczą o twojej irytacji że ktoś zadaje tak banalne pytania

Lecz może Cie zdziwie, ale niektórzy nie mają zielonego pojęcia o istnieniu takich stron jaką podałeś i mogą w pewnych tematach być zieloni. Ale to nie jest powód do jakiejkolwiek irytacji czy tez ignorancji

Ale i tak dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam i do zamknięcia.

a chociaż jeszcze jedno pytanko

Czy istnieją komendy na rożnego koloru wełny ?

Admin Cienia
Opublikowano
a chociaż jeszcze jedno pytanko

Czy istnieją komendy na rożnego koloru wełny ?

Tak istnieją, na multi musisz mieć bukkita + commandbook (np komeda /give nick 35:14 ilość na czerwoną wełnę), na single mod SinglePlayerCommands dodający komendy, Ewentualnie polecam mod TooManyItems masz wszystkie itemki ;)

Edit:

@ LaCocaNostra Masz to (tę potęgę) wpisać po "dwukropku" tak jak Ci podałem wyżej, Ale po co zdobywać wełnę komendami, sokoro lepiej mieć ja pomocą w.w TooManyitems

1294477714-U1.png

Opublikowano