Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]KBot jak przenieść licencje na inne ID

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam małe pytanko. Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jak można przenieść licencje na inne ip w KBot-cie ponieważ jestem trochę zielony w tych sprawach i nie chciałbym też niczego zepsuć. z góry dziękuje za pomoc ;>

beznazwy5os.jpg
Opublikowano

trzeba napisac do ivana albo kogos z kbotik.com kosztuje to chyba 1 euro ale nie jestem pewien

POMOGŁEM DAJ LUBIĘ TO:D

ab0bc93176c28908944588b712d630d4593d8605.png

Opublikowano

Musisz mieć 1 Euro.

I robisz tak klikasz na ID (na którym jest licencja) pod tym jak chcesz wybrać licencję czy kbot GG czy no GG masz wpisane ID obok tego masz Dest ID (klikasz na to ) zrobi ci sie czarna ramka wokół wybierasz Id na jakie chcesz zmienic i dajesz go , ok i już:)

Opublikowano

Musisz mieć 1 Euro.

I robisz tak klikasz na ID (na którym jest licencja) pod tym jak chcesz wybrać licencję czy kbot GG czy no GG masz wpisane ID obok tego masz Dest ID (klikasz na to ) zrobi ci sie czarna ramka wokół wybierasz Id na jakie chcesz zmienic i dajesz go , ok i już:)

Ale najpierw muszę zapłacić a później to zrobić?

beznazwy5os.jpg
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

a jak mogę zapłacić tym 1 EUR ?? przecież nie ma takiego PSC a jest jakiś Polak który zrobi to za złotówki ??

a nie będę robił przelewu za 1 EUR

i jak np chce na inne konto na które mam tylko customer i ID ??

beznazwy1jfkopia.jpg

Opublikowano