Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Bot + Wykrywalność Jego

Thuggee

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie jestem nowy w tą grę ale przywiało mnie tu z ciekawości co do botów .

Jestem zainteresowany botem który aktualnie jest dobry i wiadomo nie jest niewykrywalny , bo takich nie ma na forum tylko ktoś ma swoje prywatne.

Bot może być płatny bo poczytałem trochę że są jakieś po 20 zł itp. Na allegro też widziałem ale chciałem zapytać się pierw co byście polecili na początek , lub też coś zaawansowanego ( chodzi mi o płatny) .

Czytałem można powiedzieć kilkanaście stron o botach ale i tak nie mogłem wybrać żadnego bo jest tego za dużo .

Szukam bota z dobrym info o ustawieniach ( najlepiej opisywane posiada jak dobrze pamiętam nobkiller) Jak już napisałem wykrywalność wiadomo pogram pół roku może nic nie być , pogram 2 dni i ban.

Z góry dziękuję za pomoc .

E:dodam tylko aby bot był do 3-1 mapy zbierał wszytko co jest na mapie i zabijał .

Edytowane przez Thuggee
Opublikowano

Nie jestem nowy w tą grę ale przywiało mnie tu z ciekawości co do botów .

Jestem zainteresowany botem który aktualnie jest dobry i wiadomo nie jest niewykrywalny , bo takich nie ma na forum tylko ktoś ma swoje prywatne.

Bot może być płatny bo poczytałem trochę że są jakieś po 20 zł itp. Na allegro też widziałem ale chciałem zapytać się pierw co byście polecili na początek , lub też coś zaawansowanego ( chodzi mi o płatny) .