Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję osoby z serwerem dedykowanym

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Otóż, jestem "programistą" jak to można ująć języków PHP, Java, C, C++, PAWN, Perl, etc. Chciałbym założyć dosyć duży projekt w Minecrafcie, był by to serwer o rozgrywce typu RPG(RolePlayGame). Tak więc dopiero zacząłem tworzyć plugin, prace nad nim mogą potrwać ok. miesiąca, ponieważ będzie zawierał system monetarny, system frakcji, jakiś system prac, leweli, skill, oraz komendy typowo administracyjne, i zapisywanie wszystkich danych postaci w MySQL. Od mojej strony możecie otrzymać profesjonalny plugin, oraz profesjonalny panel gracza, dzięki któremu można wejść na forum i sprawdzić podstawowe informacje na temat naszej postaci, czyli sprawdzić jej ilość punktów życia, punktów zbroi, czy też przedmioty, które posiada. Dodatkowo możemy zarządzać punktami PPoints, za które możemy dokupić dodatkowe monety dla naszej postaci, zmienić jej nick, lub zakupić po prostu usługę konta Premium Diamond, lub Gold. Oczywiście serwer nie będzie miał w stu procentach, wszystkich pluginów pisanych przez mnie, będą także pluginy WorldGuard, WorldEdit, CraftBook, etc, ponieważ sądzę, że nie nadążył bym nad modyfikacją pluginów podczas aktualizacji Bukkita, a tak, to zajmuje to maks tydzień. ;) Tak więc proszę przemyślcie moją ofertę i nie zamierzam stawiać serwera z 10-50 miejscami dla graczy(sloty), lecz coś wyżej niż 50. ;)

W razie czego kontakt:

Gadu-Gadu: 36619584

;)

Edytowane przez Ejro
Opublikowano