Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy jest możliwość ustawienia automatycznego kick'ownia za wulgaryzmy na serwerze?

Jestem Admi ale początkującym ;)

TEKST MIESIĄCA - obecnie na forum jako"Mauurycy":

...WarZ jest troche słabsze i mniej rozwinięte od dayz

Opublikowano (edytowane)

ja bym tam wolał ban na jaki czas za przekleństwa automatyczny

Może być Ban, ale jak to uruchomić/zrobić ? A nie co Ty byś wolał ;)

Edytowane przez martina1972

Opublikowano

A nie lepiej zainstalować plugin jail ? (więzienie).

http://forums.bukkit.org/threads/admn-rpg-jail-v1-2-1-jail-bad-players-928.1912/

Bana na czas się raczej nie da, a normalnie banowac i kickowac to pisz /ban, lub /kick nick. Plugin : KiwiAdmin

Jest druga opcja.

Wymagane plugin :

PermissionsPlus

Permissions

W permissions robimy range Wiezien, ktora nie moze uzywac teleportow ani sethome.

Teleportujemy gracza do jaskini z bedrocka, albo budynku, i za 10 min przywracamy mu range.

A zeby nie grzebac w ftp, prze z plugin permissionsplus mozemy pisac w grze /group nick ranga.

Opublikowano

A nie lepiej zainstalować plugin jail ? (więzienie).

To jest ukryta treść, proszę

Bana na czas się raczej nie da, a normalnie banowac i kickowac to pisz /ban, lub /kick nick. Plugin : KiwiAdmin

Jest druga opcja.

Wymagane plugin :

PermissionsPlus

Permissions

W permissions robimy range Wiezien, ....

Wszystko fajnie ale chodziło mi o rodzaj automatu z kick'em w przypadku, kiedy mnie niema na serwie.