Skocz do zawartości

Spolszczona Misja Biologa na 30,40,50,60 Lvl


Rekomendowane odpowiedzi

albo nie

 

 

LVL30:

 

----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv30
--METIN2 Collect Quest  
----------------------------------------------------
quest collect_quest_lv30  begin
state start begin
	when login or levelup with pc.level >= 30 and pc.level <= 90 begin
		set_state(information)
	end	
end

state information begin
	when letter begin
		local v = find_npc_by_vnum(20084)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
		end
		send_letter("Badania Biologa")
	end

	when button or info begin
                   say_title("Badania Biologa")
                   say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,")
                   say("własnie Cię szukał. Proszę idź ")
                   say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.")
                   say("")
	end

	when __TARGET__.target.click or
		20084.chat."Znajdź Biologa" begin
		target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		---                                                   l
           say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...")
           say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ")
           say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,")
           say("które muszą zostać zrobione. Nie mam")
           say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ")
           say("Proszę ,pomóż mi.")
           say("")			
           wait()
      say_title("Biolog Chaegirab:")
           say("Aktualnie badam Zęby Orka.")
           say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,")
           say("dlatego potrzebuje kilku Zębów Orka.")
           say("Czy mógłbyś przynieść mi dziesięć Zębów Orka?")
           say("Proszę, musisz mi pomóc!")
	say("Zawsze przynoś mi po jednym Ząbie!")
	say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ")
	say("")																																				  
		set_state(go_to_disciple)
		pc.setqf("duration",0)  
		pc.setqf("collect_count",0) 
		pc.setqf("drink_drug",0) -- 1
	end
end

state go_to_disciple begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

	end
	when button or info begin
		say_title("Zęby z Doliny Orków")
		---                                                   l
		say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela, potrzebuje do")
		say("swoich badań 10 zębów orka z doliny Seungryong.")
		say("Przynieś za każdym razem tylko jeden ząb, abym mógł ")
		say("oddzielnie przebadać każdy z nich. Możesz je")
		say("zdobyć z Orków, Czarnych Orków i Łysych Czarnych")
		say("Orków.")
		say("")			
		say_item_vnum(30006) 
		say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Zębów Orka!")
		say_reward("")
	end

	when 71035.use begin
		if get_time() < pc.getqf("duration") then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")
			return
		end
		if pc.getqf("drink_drug")==1 then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")

			return
		end
		if pc.count_item(30006)==0 then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych")
			say("Zębów Orka?")
			say("")
			return
		end
		item.remove()	
		pc.setqf("drink_drug",1)
	end




   	when 20084.chat."Zęby Orków" with pc.count_item(30006) >0   begin
		if get_time() > pc.getqf("duration") then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			---                                                   l
			say("Och! Przyniosłeś mi Ząb... ")
			say("Musze go przetestować... na to potrzeba czasu.")
			say("")
			pc.remove_item("30006", 1)
			pc.setqf("duration",get_time()+60*60*15) -----------------------------------22
			wait()

			local pass_percent
			if pc.getqf("drink_drug")==0 then
				pass_percent=60
			else		
				pass_percent=90
			end

			local s= number(1,100)
			if s<= pass_percent  then
			   if pc.getqf("collect_count")< 9 then     --10 
					local index =pc.getqf("collect_count")+1 
					pc.setqf("collect_count",index)     -- +1 
					say_title("Biolog Chaegirab:")
					say("Och! Ten Ząb jest doskonałej jakości!")
					say("Mogę natychmiast rozpocząć moje badania. Jednak")
					say("potrzebuje jeszcze".." "..10-pc.getqf("collect_count").. " sztuk. Proszę, spróbuj je")
					say("dla mnie znaleźć! ")
					say("Ale pamiętaj o tym, że potrzebuję czasu. Kolejny")
					say("Ząb będę mógł zbadać dopiero jutro.")
					say("")
					pc.setqf("drink_drug",0)	
					return
				end
				say_title("Biolog Chaegirab:")
				say("Zebrałeś wszystkie Zęby Orków! Dziękuję bardzo.")
				say("Ale teraz potrzebuję jeszcze specjalnego")
				say("Kamienia. Nazywają go Kamieniem Duszy Jinunggyi.")
				say("Byłbym Ci bardzo wdzięczny, jakbyś go dla mnie")	
				say("znalazł. Z moich informacji wynika, że znajduje")
				say("się on w posiadaniu Orków.")
				say("")
				pc.setqf("collect_count",0)
				pc.setqf("drink_drug",0)	
				pc.setqf("duration",0) 
				set_state(key_item)
				return
			else								
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Przykro mi, ale ten Ząb jest zepsuty i nie")
			say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy.")
			say("")
			pc.setqf("drink_drug",0)	
			return
			end
    else
	  say_title("Biolog Chaegirab:")
	  say("Jeszcze nie skonczyłem badać ostatniego Zębu Orka!")
	  say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!")
	  say("")
	  return
	end

end
end


state key_item begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

		if pc.count_item(30220)>0 then	
			local v = find_npc_by_vnum(20084)
			if v != 0 then
				target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
			end
		end

	end
	when button or info begin
		if pc.count_item(30220) >0 then
			say_title("Kamień Duszy Jinunggyi")
			---                                                   l
			say_reward("Wreszcie. Znalazłeś Kamień Jinunggyi.")
			say_reward("Zanieś go do Biolog Chaegirab.")
			say_reward("Na pewno już na Ciebie czeka.")
			say_reward("")
			return
		end
		say_title("Kamień Duszy Jinunggyi")
		---                                                   l
		say("Do swoich badań Biolog Chaegirab, uczeń Uriela")
		say("zebrałeś 10 Zębów Orka. Aby dokończyć i zrozumieć ")
		say("wyniki swoich badań potrzebuje on jeszcze Kamień ")
		say("Duszy Jinunggyi.")
		say("")
		say_item_vnum(30220)
		say("")
		say("Otrzymasz go od różnych Elit. Orków w Dolinie")
		say("Seungryong.")
		say("")
	end



	when 635.kill or
		 636.kill or 
		 637.kill  begin
		local s = number(1, 50)
		if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then
			pc.give_item2(30220, 1)
			send_letter("Odnalazłeś Kamień Duszy Jinunggyi")		
		end	
	end

	when __TARGET__.target.click  or
		20084.chat."Mam Kamień Duszy Jinunggyi" with pc.count_item(30220) > 0  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Bardzo dziękuję! W nagrodę otrzymasz recepturę. ")
		say("Składniki jej są skrzętnie przechowywane i tylko")
		say("nieliczni je znają. Mikstura, którą możesz zrobić ")
		say("na podstawie tego przepisu, uskrzydli Cię. Ruszaj")
		say("w drogę i odszukaj Beak-Go. Przyrzadzi dla Ciebie")
		say("ten napój. Z Twoją pomocą dowiedziałem się wielu")
		say("istotnych rzeczy o Orkach!")
		say("")
		pc.remove_item(30220,1)
		set_state(__reward)
	end

end

state __reward begin
	when letter begin
		send_letter("Nagroda od Biologa")

		local v = find_npc_by_vnum(20018)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda od Biologa")
		end

	end
	when button or info begin
		say_title("Nagroda od Biologa")
		---                                                   l
		say("Jako nagrodę za Zęby Trzonowe Orków i Kamień ")
		say("Duszy Jinunggyi, Biolog Chaegirab dał Ci")
		say("recepturę sekretnej mikstury. Daj tę książkę ")
		say("Baek-Go, on stworzy miksturę! ")
		say("")
	end

	when __TARGET__.target.click  or
		20018.chat."Nagroda za Zęby Orków"  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Baek-Go:")
		say("Spójrz tylko, czy to nie Sekretna Receptura od")
		say("Chaegirab, tego znanego biologa? Hm, zwiększy ona")
		say("Twoją Szybkość Poruszania się o 10 punktów. Oto")
		say("Twój napój! Ponadto mam Ci przekazać jeszcze ten")
		say("Pierścień. Uważaj, nie zgub go, wygląda, że jest")
		say("drogocenny!")
		say_reward("W nagrodę za wykonanie zadania, szybkość Twojego")
		say_reward("ruchu na stałe zwiększy się o 10 punktów.")

		affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --10
		pc.give_item2(71015)	

		clear_letter()
		set_quest_state("collect_quest_lv40", "run")
		set_state(__complete)
	end

end


state __giveup__ begin
	when 20084.chat."Poddajesz się? " begin
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Czy jesteś pewien, że chcesz się poddać? ")
		say("Nie będziesz miał szansy, aby zacząć ")
		say("ponownie!")
     end
 end
state __complete begin
end
end




 

 

LVL40:

 

----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv40
--METIN2 Collect Quest  
----------------------------------------------------
quest collect_quest_lv40  begin
state start begin
end
state run begin
	when login or levelup with pc.level >= 40 and pc.level <= 99 begin
		set_state(information)
	end	
end

state information begin
	when letter begin
		local v = find_npc_by_vnum(20084)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
		end
		send_letter("Badania Biologa")
	end

	when button or info begin
		say_title("Badania Biologa")
		say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,")
		say("własnie Cię szukał. Proszę idź ")
		say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.")
		say("")
	end

	when __TARGET__.target.click or
		20084.chat."Znajdź Biologa" begin
		target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		---                                                   l
                 say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...")
                 say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ")
                 say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,")
                 say("które muszą zostać zrobione. Nie mam")
                 say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ")
                 say("Proszę, pomóż mi.")
		say("")
		wait()
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Aktualnie badam Księgi Klątw.")
		say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,")
		say("dlatego potrzebuje kilku Ksiąg Klątw.")
		say("Czy mógłbyś przynieść mi 15 Ksiąg Klątw?") 
		say("Proszę, musisz mi pomóc!")
		say("Zawsze przynoś mi po jednej Księdze,")
		say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ")
		say("")																																						  
		set_state(go_to_disciple)
		pc.setqf("duration",0)  
		pc.setqf("collect_count",0)
		pc.setqf("drink_drug",0) 
	end
end

state go_to_disciple begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

	end
	when button or info begin
		say_title("Starożytne Zaklęcia")
		---                                                   l
		say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela, interesuje się ")
		say("Starożytnymi Zaklęciami. W Dolinie Seungryong")
		say("znajduje się 15 Ksiąg Klątw. Dostarczaj")
		say("Biologowi Chaegirab zawsze po jednej Księdze,")
		say("aby mógł ją w spokoju przestudiować. Zdobędziesz")
		say("je u Ezoterycznych Dręczycieli oraz Wysokich")
		say("Dręczycieli.")
		say("")
		say_item_vnum(30047) 
		say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Ksiąg.")
		say("")
	end

	when 71035.use begin 
		if get_time() < pc.getqf("duration") then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")
			return
		end
		if pc.getqf("drink_drug")==1 then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")
			return
		end
		if pc.count_item(30047)==0 then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych")
			say("Ksiąg Klątw?")
			say("")
			return
		end

		item.remove()	
		pc.setqf("drink_drug",1)
	end




   	when 20084.chat."Księgi Klątw" with pc.count_item(30047) >0   begin
		if get_time() > pc.getqf("duration") then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			---                                                   l
			say("Och! Odnalazłeś Księgę Klątw!")
			say("Poczekaj chwileczkę, muszę ją sprawdzić... ")
			say("")
			pc.remove_item(30047, 1)
			pc.setqf("duration",get_time()+60*1*15) -----------------------------------22
			wait()

			local pass_percent
			if pc.getqf("drink_drug")==0 then
				pass_percent=70
			else		
				pass_percent=90
			end

			local s= number(1,100)
			if s<= pass_percent  then
			   if pc.getqf("collect_count")< 14 then     --15­ 
					local index =pc.getqf("collect_count")+1 
					pc.setqf("collect_count",index)     -- +1 
					say_title("Biolog Chaegirab:")
					say("Oh!! Ta Księga Klątw jest doskonałej jakości!")
					say("Przynieś mi jeszcze".." "..15-pc.getqf("collect_count").. " Ksiąg.")
					say("Proszę, spróbuj je znaleźć! ")
					say("")
					pc.setqf("drink_drug",0)
					return
				end
				say_title("Biolog Chaegirab:")
				say("Skompletowałeś 15 ksiąg! Dziękuję Ci. Do")
				say("odnalezienia pozostało jeszcze tylko Świątynny")
				say("Kamień Duszy. Podejmiesz się tego zadania?")
				say("Znajdziesz go u potworów przebywających w")
				say("Świątyni Hwang, zwanej też Świątynią Ciemności.")	
				say("")
				pc.setqf("collect_count",0)
				pc.setqf("drink_drug",0)	
				pc.setqf("duration",0) 
				set_state(key_item)
				return
			else								
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Przykro mi, ale ta Księga jest zepsuta i nie")
			say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy.")
			say("")
			pc.setqf("drink_drug",0)
			return
		end
	else
	  say_title("Biolog Chaegirab:")
	  say("Jeszcze nie skonczyłem badać ostatniego Księgi!")
	  say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!")
	  say("")
	  return
	end

end
end


state key_item begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

		if pc.count_item(30221)>0 then	
			local v = find_npc_by_vnum(20084)
			if v != 0 then
				target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
			end
		end

	end
	when button or info begin
		if pc.count_item(30221) >0 then
			say_title("Świątynny Kamień Duszy")
			---                                                   l
			say("W końcu znalazłeś Świątynny Kamień Duszy!")
			say("Dostarcz go do Biologa Chaegirab. On czeka już na")
			say("Ciebie.")
			say("")
			return
		end

		say_title("Świątynny Kamień Duszy")
		---                                                   l
		say("Biologowi Chaegira, uczeń Uriela,")
		say("dostarczyłeś 15 Ksiąg Klątw potrzebnych mu do")
		say("przeprowadzenia badań. Potrzebuje on jeszcze")
		say("Świątynny Kamień Duszy należący do tajemniczej")
		say("Sekty, aby lepiej zrozumieć treść Księgi.")
		say("")
		say_item_vnum(30221)
		say("")
		say("Otrzymasz go u Ezoterycznej Sekty w Świątyni")
		say("Hwang.")	
		say("")
	end




	when 705.kill or
		 735.kill or
		 733.kill or
		 732.kill begin
		local s = number(1, 50)
		if s == 1 and pc.count_item(30221)==0 then
			pc.give_item2(30221, 1)
			send_letter("Odnalazłeś Świątynny Kamień Duszy")		
		end	
	end


	when __TARGET__.target.click  or
		20084.chat."Mam Świątynny Kamień Duszy" with pc.count_item(30221) > 0  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Bardzo dziękuję! w nagrodę otrzymasz recepturę. ")
		say("Składniki jej są skrzętnie przechowywane i tylko")
		say("nieliczni je znają Mikstura, którą można zrobić ")
		say("na podstawie tego przepisu, przyspieszy szybkość ")
		say("władania mieczem. Ruszaj w drogę i odszukaj")
		say("Baek-Go. On przyrządza dla Ciebie ten napój. Niech")
		say("Ci szczęście sprzyja, mój przyjacielu. Z Twoją ")
		say("pomocą dowiedziałem się wielu istotnych rzecz o")
		say("Starożytnym Zaklęciu!")
		say("")
		pc.remove_item(30221,1)
		set_state(__reward)
	end

end

state __reward begin
	when letter begin
		send_letter("Nagroda od Chaegiraba")

		local v = find_npc_by_vnum(20018)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda od Chaegiraba")
		end

	end
	when button or info begin
		say_title("Nagroda od Chaegiraba")
		---                                                   l
		say("W nagrodę za skompletowanie 15 Ksiąg Klątw")
		say("oraz Kamień Duszy otrzymasz od Biologa")
		say("Chaegirab sekretną recepturę. Zanieś ją do")
		say("Baek-Go, on przyrządzi dla Ciebie ten cudowny")
		say("napój.")
		say("")
	end

	when __TARGET__.target.click  or
		20018.chat."Nagroda za Księgi Klątw"  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Baek-Go:")
		say("Spójrz, czy to nie sekretna receptura od")
		say("Chaegirab, tego znanego Biologa? Hm, Zwiększa ona")
		say("Twoją Szybkość Ataku o 5 punktów. Oto Twój napój.")
		say("Oprócz tego mam Ci przekazać też tą Drewnianą ")
		say("Szkatułkę. Starannie ją przechowuj.")
		say_reward("W nagrodę za spełnienie prośby Biologa Chaegirab.")
		say_reward("zwiększy się na stałe Twoja Szybkość Ataku o 10")
		say_reward("punktów.")
		say_reward("")

		affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,10,60*60*24*365*60)    --- 60		
		pc.give_item2(50110)	

		clear_letter()
		set_quest_state("collect_quest_lv50", "run")
		set_state(__complete)
	end

end


state __giveup__ begin
	when 20084.chat."Poddajesz się? " begin
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Czy jesteś pewien, że chcesz się poddać? ")
		say("Nie będziesz miał szansy, aby zacząć ")
		say("ponownie!")
     end
 end
state __complete begin
end
end




 

 

LVL50:

 

----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv50
--METIN2 Collect Quest  
----------------------------------------------------
quest collect_quest_lv50  begin
state start begin
end
state run begin
	when login or levelup with pc.level >= 50 and pc.level <= 99 begin
		set_state(information)
	end	
end

state information begin
	when letter begin
		local v = find_npc_by_vnum(20084)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
		end
		send_letter("Badania Biologa")
	end

	when button or info begin
		say_title("Badania Biologa")
		say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,")
		say("własnie Cię szukał. Proszę idź ")
		say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.")
		say("")
	end

	when __TARGET__.target.click or
		20084.chat."Znajdź Biologa" begin
		target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		---                                                   l
                 say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...")
                 say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ")
                 say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,")
                 say("które muszą zostać zrobione. Nie mam")
                 say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ")
                 say("Proszę, pomóż mi.")
                 say("")
		wait()
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Aktualnie badam Pamiątki Po Demonie.")
		say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,")
		say("dlatego potrzebuje kilku Pamiątek Po Demonie.")
		say("Czy mógłbyś przynieść mi 15 Pamiątek Po Demonie?")
		say("Proszę, musisz mi pomóc!")
		say("Zawsze przynoś mi po jednym Certyfikatu!")
		say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ")
		say("")																																				  
		set_state(go_to_disciple)
		pc.setqf("duration",0)  
		pc.setqf("collect_count",0)
		pc.setqf("drink_drug",0) 
	end
end

state go_to_disciple begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

	end
	when button or info begin
		say_title("Pamiątki Po Demonie")
		---                                                   l
		say("Biolog Chaegrab, uczeń Uriela bada kreatury z")
		say("Wieży Demonów. Ptrzebuje on do swoich badań 15")
		say("Pamiątek Po Demonach. Dostarcz mu je, ale po")
		say("jednej, aby mógł je w spokoju przebadać. ")
		say("Zdobędziesz Pamiątki u Demonów w Wieży.")
		say("")
		say_item_vnum(30015) 
		say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Pamiątek Po Demonie.")
		say("")
	end

	when 71035.use begin
		if get_time() < pc.getqf("duration") then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")
			return
		end
		if pc.getqf("drink_drug")==1 then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")
			return
		end
		if pc.count_item(30015)==0 then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych")
			say("Pamiątek Po Demonie?")
			say("")
			return
		end

		item.remove()	
		pc.setqf("drink_drug",1)
	end



   	when 20084.chat."Pamiątki Po Demonie" with pc.count_item(30015) >0   begin
		if get_time() > pc.getqf("duration") then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			---                                                   l
			say("Och! znalazłeś! Muszę ją sprawdzić, to")
			say("zajmnie trochę czasu...")
			say("")
			pc.remove_item(30015, 1)
			pc.setqf("duration",get_time()+60*1*15) ----------------22
			wait()

			local pass_percent
			if pc.getqf("drink_drug")==0 then
				pass_percent=70
			else		
				pass_percent=90
			end

			local s= number(1,100)
			if s<= pass_percent  then
			   if pc.getqf("collect_count")< 14 then     --15­
					local index =pc.getqf("collect_count")+1 
					pc.setqf("collect_count",index)     -- +1 
					say_title("Biolog Chaegirab:")
					say("Och! Ta Pamiątka Po Demonie jest doskonałej jakości!")
					say("Przynieś mi jeszcze".." "..15-pc.getqf("collect_count").. " Pamiątek Po Demonie.")
					say("Proszę ,spróbuj je znaleźć!")
					say("")
					pc.setqf("drink_drug",0)
					return
				end
				say_title("Biolog Chaegirab:")
				say("Skompletowałeś wszystkie 15 Pamiątek Po Demonie!")
				say("Wspaniale! Dziękuję! Do odnalezienia pozostał ")
				say("tylko Kamień Duszy Sagyi, aby wydobyć z Pamiatek")
				say("wszystkie ich tajemnice. Czy możesz go dla mnie")
				say("odszukać? Kamień znajdziesz u Demonów")
				say("w Wieży.")
				say("")
				pc.setqf("collect_count",0)
				pc.setqf("drink_drug",0)	
				pc.setqf("duration",0) 
				set_state(key_item)
				return
			else								
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Przykro mi, ale ta Pamiatka jest zepsuty i nie")
			say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy!")
			say("")				   
			pc.setqf("drink_drug",0)
			return
			end
	else
	  say_title("Biolog Chaegirab:")
	  say("Jeszcze nie skończyłem badać ostatniej Pamiatki!")
	  say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!")
	  say("")
	  return
	end

end
end


state key_item begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

		if pc.count_item(30222)>0 then	
			local v = find_npc_by_vnum(20084)
			if v != 0 then
				target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
			end
		end

	end
	when button or info begin
		if pc.count_item(30222) >0 then
			say_title("Kamień Duszy Sagyi")
			---                                                   l
			say("W końcu znalazłeś Kamień Duszy Sagyi! Dostarcz go")
			say("Biologowi Chaegrab. On czeka już na Ciebie.")
			say("")
			return
		end

		say_title("Biolog Chaegirab:")
		---                                                   l
		say("Zgodnie z prośbą Biologa Chaegirab, ucznia")
		say("Uriela, skompletowałeś 15 Pamiatek Po Demonie.")
		say("Ostatnim brakującym elementem jest Kamień ")
		say("Duszy Sagyi, aby Chaegirab mógł zakończyć ")
		say("badania.")
		say("")
		say_item_vnum(30222)
		say("")	
		say("Otrzymasz go od Demonów w Wieży Demonów.")
		say("")
	end


	when 1001.kill or
		 1002.kill or
		 1003.kill or
		 1004.kill  begin
		local s = number(1, 50)
		if s == 1 and pc.count_item(30222)==0 then
			pc.give_item2(30222, 1)
			send_letter("Znalazłeś Kamień Duszy Sagyi")		
		end	
	end




	when __TARGET__.target.click  or
		20084.chat."Mam Kamień Duszy Sagyi" with pc.count_item(30222) > 0  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Bardzo dziękuję! W nagrodę otrzymasz recepturę. ")
		say("Składniki jej sa skrzyętnie przechowywane i tylko")
		say("nieliczni je znają. Mikstura, którą można zrobić ")
		say("na podstawie tego przepisu, wzmocni Twój instynkt")
		say("obrony. Ruszaj w drogę i odszukaj")
		say("Baek-Go. On przyrządzi dla Ciebie ten napój. Niech")
		say("Ci szczęście sprzyja, mój przyjacielu. Z Twoją ")
		say("pomocą dowiedziałem sie wielu istotnych rzeczy o")
		say("Demonach!")
		say("")
		pc.remove_item(30222,1)
		set_state(__reward)
	end

end

state __reward begin
	when letter begin
		send_letter("Nagroda Chaegiraba")

		local v = find_npc_by_vnum(20018)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda Chaegiraba")
		end

	end
	when button or info begin
		say_title("Nagroda Chaegiraba")
		---                                                   l
		say("W nagrodę za dstarczenie 15 Pamiątek Po Demonie")
		say("i za zdobycie Kamienia Duszy Sagyi. Biolog")
		say("Chaegira przekazał Ci sekretną recepturę. Udaj")
		say("się do Baek-Go i daj mu ją. on przyrządzi dla")
		say("Ciebie cudowny napój.")
		say("")

	end

	when __TARGET__.target.click  or
		20018.chat."Nagroda za Pamiątki"  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Baek-Go:")
		say("Spójrz tylko, czy to nie Sekretna Receptura od")
		say("Chaegrab. tego znanego biologa? Hm, zwiększy")
		say("ona Twoją obronę o 60 punktów. Oto")
		say("Twój napój! Ponadto mam Ci przekazać jeszcze tą ")
		say("Drewnianą Skrzynię. Starannie ją przechowuj.")
		say_reward("W nagrodę za spełnienie prośby Biologa Chaegirab.")
		say_reward("zwiększy się na stałe Twoja Obrona 0 60 punktów.")

		affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60) ----- 60	
		pc.give_item2(50111)	

		clear_letter()
		set_quest_state("collect_quest_lv60", "run")
		set_state(__complete)
	end

end


state __giveup__ begin
	when 20084.chat."Poddajesz się? " begin
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Czy jesteś pewień, że chcesz się poddać? ")
		say("Nie będziesz miał szansy, aby zacząć ")
		say("ponownie!")
     end
 end
state __complete begin
end
end




 

 

LVL60:

 

----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv60
--METIN2 Collect Quest  
----------------------------------------------------
quest collect_quest_lv60  begin
state start begin
end
state run begin
	when login or levelup with pc.level >= 60 and pc.level <= 99 begin
		set_state(information)
	end	
end

state information begin
	when letter begin
		local v = find_npc_by_vnum(20084)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa")
		end
		send_letter("Badania Biologa")
	end

	when button or info begin
		say_title("Badania Biologa")
		say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,")
		say("własnie Cię szukał. Proszę idź ")
		say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.")
		say("")
	end

	when __TARGET__.target.click or
		20084.chat."Znajdź Biologa" begin
		target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		---                                                   l
                 say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...")
                 say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ")
                 say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,")
                 say("które muszą zostać zrobione. Nie mam")
                 say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ")
                 say("Proszę, pomóż mi.")
                 say("")
		wait()
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Aktualnie badam Matowe Lody.")
		say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,")
		say("dlatego potrzebuje kilku Matowych Lodów.")
		say("Czy mógłbyś przynieść mi 20 Matowych Lodów?") 
		say("Proszę, musisz mi pomóc!")
		say("Zawsze przynoś mi po jednym Matowym Lodzie!")
		say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ")
		say("")																																						  
		set_state(go_to_disciple)
		pc.setqf("duration",0)
		pc.setqf("collect_count",0)
		pc.setqf("drink_drug",0)
	end
end

state go_to_disciple begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa")

	end
	when button or info begin
		say_title("Matowy Lód z Góry Sohan")
		---                                                   l
		say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela, bada Górę Sohan")
		say("na zachodzie kontynentu. Do swoich badań ")
		say("potrzebuje on 20 Matowych Lodów, pamiętaj jednak,")
		say("żeby zawsze przynosić mu je pojedynczo, aby mógł ")
		say("je w spokoju przebadać. Znajdziesz u Lodowego")
		say("Golema.")
		say("")
		say_item_vnum(30050) 
		say_reward("Do tej pory dostarczyłeś już ".." "..pc.getqf("collect_count").." Matowych")
		say_reward("Lodów.")
		say_reward("")
	end

	when 71035.use begin
		if get_time() < pc.getqf("duration") then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty.")
			say("")
			return
		end
		if pc.getqf("drink_drug")==1 then
			say("")
			say("Przedmiot jest już użyty")
			say("")
			return
		end
		if pc.count_item(30050)==0 then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych")
			say("Matowych Lodów?")
			say("")
			return
		end

		item.remove()	
		pc.setqf("drink_drug",1)
	end




   	when 20084.chat."Matowy Lód" with pc.count_item(30050) >0   begin
		if get_time() > pc.getqf("duration") then
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			---                                                   l
			say("Och! Znalazłeś Matowy Lód Pczekaj chwileczkę, ")
			say("muszę go tylko sprawdzić...")
			say("")
			pc.remove_item(30050, 1)
			pc.setqf("duration",get_time()+60*1*15) -----------------------------------22
			wait()

			local pass_percent
			if pc.getqf("drink_drug")==0 then
				pass_percent=70
			else		
				pass_percent=90
			end

			local s= number(1,100)
			if s<= pass_percent  then
			   if pc.getqf("collect_count")< 19 then     --20­ 
					local index =pc.getqf("collect_count")+1 
					pc.setqf("collect_count",index)     -- +1 
					say_title("Biolog Chaegirab:")
					say("Oh!! Ten Matowy Lód jest doskonałej jakości!")
					say("Przynieś mi jeszcze".." "..20-pc.getqf("collect_count").. " Matowych Lodów.")
					say("Proszę, spróbuj je znaleźć! ")
					say("")
					pc.setqf("drink_drug",0)
					return
				end
				say_title("Biolog Chaegirab:")
				say("Skompletowałeś 20 Matowych Lodów! Dziękuję Ci.")
				say("Do rozwiązania zagatki Góry Lodowej potrzebuję ")
				say("jeszcze tylko Kamień Duszy Aurtumryu.")
				say("Podejmiesz się tego zadania? Znajdziesz go u")
				say("lodowych stworów.!")	
				say("")
				pc.setqf("collect_count",0)
				pc.setqf("drink_drug",0)	
				pc.setqf("duration",0) 
				set_state(key_item)
				return
			else								
			say_title("Biolog Chaegirab:")
			say("Hm, niestety ten Matowy Lód jest nadtopiony i")
			say("bezużyteczny dla mnie, Proszę przynieś mi jakiś ")
			say("inny!")
			say("Ja postaram się zbadać tak dużo jak to możliwe z")
			say("tej stopionej brei. Nie będę mógł przebadać ")
			say("kolejnego Matowego Lodu aż do jutra.")
			say("")
			pc.setqf("drink_drug",0)
			return
		end
	else
	  say_title("Biolog Chaegirab:")
	  say("Jeszcze nie skończyłem badać ostatniego Lodu!")
	  say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!")
	  say("")
	  return
	end

end
end


state key_item begin
	when letter begin
		send_letter("Badania Biologa Chaegirab")

		if pc.count_item(30223)>0 then	
			local v = find_npc_by_vnum(20084)
			if v != 0 then
				target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa Chaegirab")
			end
		end

	end
	when button or info begin
		if pc.count_item(30223) >0 then
			say_title("Kamień Duszy Aurtumryu")
			---                                                   l
			say("W końcu znalazłeś Kamień Duszy Aurtumryu! Zanieść ")
			say("go do Biologa Chaegirab. On czeka już na Ciebie.")
			say("")
			return
		end

		say_title("Kamień Duszy Aurtumryu")
		---                                                   l
		say("Zebrałeś 20 Matowych Lodów do badań dla biologa")
		say("Chaegirab. Teraz, żeby zrozumieć tą szczególną ")
		say("krystaliczną strukturę, potrzebuje on już tylko")
		say("Kamień Duszy Aurtumryu.")
		say("")
		say_item_vnum(30223)
		say("")
		say("Możesz go zdobyć z lodowych potworów na Górze")
		say("Sohan.")	
		say("")
	end




	when 1102.kill or
		 1103.kill or
		 1104.kill or
		 1106.kill begin 
		local s = number(1, 50)
		if s == 1 and pc.count_item(30223)==0 then
			pc.give_item2(30223, 1)
			send_letter("Znalazłeś Kamień Duszy Aurtumryu.")		
		end	
	end


	when __TARGET__.target.click  or
		20084.chat."Mam Kamień Duszy Aurtumryu" with pc.count_item(30223) > 0  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Bardzo dziękuję! W nagrodę otrzymasz recepturę. ")
		say("Składniki jej są skrzętnie przechowywane i tylko")
		say("nieliczni je znają. Mikstura, którą można zrobić ")
		say("na podstawie tego przepisu, wzmocni Twoją siłę ")
		say("ataku. Ruszaj w drogę i odszukaj Baek-Go. On")
		say("przyrządzi dla Ciebie ten napój. Niech Ci")
		say("szczęście sprzyja, mój przyjacielu. Z Twoją ")
		say("pomocą dowiedziałem się wielu istotnych rzeczy o")
		say("Lodowej Ziemi!")
		say("")
		pc.remove_item(30223,1)
		set_state(__reward)
	end

end

state __reward begin
	when letter begin
		send_letter("Nagroda Chaegiraba")

		local v = find_npc_by_vnum(20018)
		if v != 0 then
			target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda Chaegiraba")
		end

	end
	when button or info begin
		say_title("Nagroda Chaegiraba")
		---                                                   l
		say("W nagrodę za Matowe Lody i")
		say("Kamień Duszy Aurtumryu, biolog Chaegirab dał Ci")
		say("tajemną recepturę. Idź teraz do Baek-Go, on")
		say("wykona dla Ciebie cudowną miksturę. ")
		say("")
	end

	when __TARGET__.target.click  or
		20018.chat."Nagroda za Matowy Lód"  begin
	    target.delete("__TARGET__")
		say_title("Baek-Go:")
		say("Spójrz tylko, czy to nie Sekretna Receptura od")
		say("Chaegirab, tego znanego biologa? Hm, zwiększy")
		say("ona Twoją Siłę Ataku o 50 punktów. Oto")
		say("Twój napój! Ponadto mam Ci przekazać jeszczę tą ")
		say("Drewnianą Skrzynię. Starannie ją przechowuj.")
		say("")
		wait()
		say_title(pc.get_name().. ":" )
		say("Bardzo dziękuję. Jaki kolor tym razem ma")
		say("Szkatułka?")
		say("")
		wait()
		say_title("Biolog Chaegirab:")
		say("Niech spojrzę... ")
		say("Ach, to Jasnozielona Szkatułka. Proszę bardzo!")
		say_reward("Jako nagrodę za spełnienie prośby Chaegiraba")
                 say_reward("zwiększy się na stałe Twoja Siła Ataku o 50")
                 say_reward("punktów.")
                 say_reward("")

		affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)--50		
		pc.give_item2(50112)	

		clear_letter()
		set_quest_state("collect_quest_lv70", "run")
		set_state(__complete)
	end

end


state __complete begin
end
end



 

adam

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Spolszczona Misja Biologa na 30,40,50,60 Lvl   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...