TheXManiekX Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 albo nie LVL30: ---------------------------------------------------- --COLLECT QUEST_lv30 --METIN2 Collect Quest ---------------------------------------------------- quest collect_quest_lv30 begin state start begin when login or levelup with pc.level >= 30 and pc.level <= 90 begin set_state(information) end end state information begin when letter begin local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Badania Biologa") say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,") say("własnie Cię szukał. Proszę idź ") say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Znajdź Biologa" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...") say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ") say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,") say("które muszą zostać zrobione. Nie mam") say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ") say("Proszę ,pomóż mi.") say("") wait() say_title("Biolog Chaegirab:") say("Aktualnie badam Zęby Orka.") say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,") say("dlatego potrzebuje kilku Zębów Orka.") say("Czy mógłbyś przynieść mi dziesięć Zębów Orka?") say("Proszę, musisz mi pomóc!") say("Zawsze przynoś mi po jednym Ząbie!") say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ") say("") set_state(go_to_disciple) pc.setqf("duration",0) pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) -- 1 end end state go_to_disciple begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Zęby z Doliny Orków") --- l say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela, potrzebuje do") say("swoich badań 10 zębów orka z doliny Seungryong.") say("Przynieś za każdym razem tylko jeden ząb, abym mógł ") say("oddzielnie przebadać każdy z nich. Możesz je") say("zdobyć z Orków, Czarnych Orków i Łysych Czarnych") say("Orków.") say("") say_item_vnum(30006) say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Zębów Orka!") say_reward("") end when 71035.use begin if get_time() < pc.getqf("duration") then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.getqf("drink_drug")==1 then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.count_item(30006)==0 then say_title("Biolog Chaegirab:") say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych") say("Zębów Orka?") say("") return end item.remove() pc.setqf("drink_drug",1) end when 20084.chat."Zęby Orków" with pc.count_item(30006) >0 begin if get_time() > pc.getqf("duration") then say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Och! Przyniosłeś mi Ząb... ") say("Musze go przetestować... na to potrzeba czasu.") say("") pc.remove_item("30006", 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*60*15) -----------------------------------22 wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=60 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s<= pass_percent then if pc.getqf("collect_count")< 9 then --10 local index =pc.getqf("collect_count")+1 pc.setqf("collect_count",index) -- +1 say_title("Biolog Chaegirab:") say("Och! Ten Ząb jest doskonałej jakości!") say("Mogę natychmiast rozpocząć moje badania. Jednak") say("potrzebuje jeszcze".." "..10-pc.getqf("collect_count").. " sztuk. Proszę, spróbuj je") say("dla mnie znaleźć! ") say("Ale pamiętaj o tym, że potrzebuję czasu. Kolejny") say("Ząb będę mógł zbadać dopiero jutro.") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end say_title("Biolog Chaegirab:") say("Zebrałeś wszystkie Zęby Orków! Dziękuję bardzo.") say("Ale teraz potrzebuję jeszcze specjalnego") say("Kamienia. Nazywają go Kamieniem Duszy Jinunggyi.") say("Byłbym Ci bardzo wdzięczny, jakbyś go dla mnie") say("znalazł. Z moich informacji wynika, że znajduje") say("się on w posiadaniu Orków.") say("") pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) pc.setqf("duration",0) set_state(key_item) return else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Przykro mi, ale ten Ząb jest zepsuty i nie") say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy.") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Jeszcze nie skonczyłem badać ostatniego Zębu Orka!") say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!") say("") return end end end state key_item begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") if pc.count_item(30220)>0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end end end when button or info begin if pc.count_item(30220) >0 then say_title("Kamień Duszy Jinunggyi") --- l say_reward("Wreszcie. Znalazłeś Kamień Jinunggyi.") say_reward("Zanieś go do Biolog Chaegirab.") say_reward("Na pewno już na Ciebie czeka.") say_reward("") return end say_title("Kamień Duszy Jinunggyi") --- l say("Do swoich badań Biolog Chaegirab, uczeń Uriela") say("zebrałeś 10 Zębów Orka. Aby dokończyć i zrozumieć ") say("wyniki swoich badań potrzebuje on jeszcze Kamień ") say("Duszy Jinunggyi.") say("") say_item_vnum(30220) say("") say("Otrzymasz go od różnych Elit. Orków w Dolinie") say("Seungryong.") say("") end when 635.kill or 636.kill or 637.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then pc.give_item2(30220, 1) send_letter("Odnalazłeś Kamień Duszy Jinunggyi") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Mam Kamień Duszy Jinunggyi" with pc.count_item(30220) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") say("Bardzo dziękuję! W nagrodę otrzymasz recepturę. ") say("Składniki jej są skrzętnie przechowywane i tylko") say("nieliczni je znają. Mikstura, którą możesz zrobić ") say("na podstawie tego przepisu, uskrzydli Cię. Ruszaj") say("w drogę i odszukaj Beak-Go. Przyrzadzi dla Ciebie") say("ten napój. Z Twoją pomocą dowiedziałem się wielu") say("istotnych rzeczy o Orkach!") say("") pc.remove_item(30220,1) set_state(__reward) end end state __reward begin when letter begin send_letter("Nagroda od Biologa") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda od Biologa") end end when button or info begin say_title("Nagroda od Biologa") --- l say("Jako nagrodę za Zęby Trzonowe Orków i Kamień ") say("Duszy Jinunggyi, Biolog Chaegirab dał Ci") say("recepturę sekretnej mikstury. Daj tę książkę ") say("Baek-Go, on stworzy miksturę! ") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."Nagroda za Zęby Orków" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Baek-Go:") say("Spójrz tylko, czy to nie Sekretna Receptura od") say("Chaegirab, tego znanego biologa? Hm, zwiększy ona") say("Twoją Szybkość Poruszania się o 10 punktów. Oto") say("Twój napój! Ponadto mam Ci przekazać jeszcze ten") say("Pierścień. Uważaj, nie zgub go, wygląda, że jest") say("drogocenny!") say_reward("W nagrodę za wykonanie zadania, szybkość Twojego") say_reward("ruchu na stałe zwiększy się o 10 punktów.") affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) --10 pc.give_item2(71015) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv40", "run") set_state(__complete) end end state __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz się? " begin say_title("Biolog Chaegirab:") say("Czy jesteś pewien, że chcesz się poddać? ") say("Nie będziesz miał szansy, aby zacząć ") say("ponownie!") end end state __complete begin end end LVL40: ---------------------------------------------------- --COLLECT QUEST_lv40 --METIN2 Collect Quest ---------------------------------------------------- quest collect_quest_lv40 begin state start begin end state run begin when login or levelup with pc.level >= 40 and pc.level <= 99 begin set_state(information) end end state information begin when letter begin local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Badania Biologa") say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,") say("własnie Cię szukał. Proszę idź ") say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Znajdź Biologa" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...") say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ") say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,") say("które muszą zostać zrobione. Nie mam") say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ") say("Proszę, pomóż mi.") say("") wait() say_title("Biolog Chaegirab:") say("Aktualnie badam Księgi Klątw.") say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,") say("dlatego potrzebuje kilku Ksiąg Klątw.") say("Czy mógłbyś przynieść mi 15 Ksiąg Klątw?") say("Proszę, musisz mi pomóc!") say("Zawsze przynoś mi po jednej Księdze,") say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ") say("") set_state(go_to_disciple) pc.setqf("duration",0) pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) end end state go_to_disciple begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Starożytne Zaklęcia") --- l say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela, interesuje się ") say("Starożytnymi Zaklęciami. W Dolinie Seungryong") say("znajduje się 15 Ksiąg Klątw. Dostarczaj") say("Biologowi Chaegirab zawsze po jednej Księdze,") say("aby mógł ją w spokoju przestudiować. Zdobędziesz") say("je u Ezoterycznych Dręczycieli oraz Wysokich") say("Dręczycieli.") say("") say_item_vnum(30047) say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Ksiąg.") say("") end when 71035.use begin if get_time() < pc.getqf("duration") then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.getqf("drink_drug")==1 then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.count_item(30047)==0 then say_title("Biolog Chaegirab:") say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych") say("Ksiąg Klątw?") say("") return end item.remove() pc.setqf("drink_drug",1) end when 20084.chat."Księgi Klątw" with pc.count_item(30047) >0 begin if get_time() > pc.getqf("duration") then say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Och! Odnalazłeś Księgę Klątw!") say("Poczekaj chwileczkę, muszę ją sprawdzić... ") say("") pc.remove_item(30047, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*1*15) -----------------------------------22 wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=70 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s<= pass_percent then if pc.getqf("collect_count")< 14 then --15 local index =pc.getqf("collect_count")+1 pc.setqf("collect_count",index) -- +1 say_title("Biolog Chaegirab:") say("Oh!! Ta Księga Klątw jest doskonałej jakości!") say("Przynieś mi jeszcze".." "..15-pc.getqf("collect_count").. " Ksiąg.") say("Proszę, spróbuj je znaleźć! ") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end say_title("Biolog Chaegirab:") say("Skompletowałeś 15 ksiąg! Dziękuję Ci. Do") say("odnalezienia pozostało jeszcze tylko Świątynny") say("Kamień Duszy. Podejmiesz się tego zadania?") say("Znajdziesz go u potworów przebywających w") say("Świątyni Hwang, zwanej też Świątynią Ciemności.") say("") pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) pc.setqf("duration",0) set_state(key_item) return else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Przykro mi, ale ta Księga jest zepsuta i nie") say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy.") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Jeszcze nie skonczyłem badać ostatniego Księgi!") say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!") say("") return end end end state key_item begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") if pc.count_item(30221)>0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end end end when button or info begin if pc.count_item(30221) >0 then say_title("Świątynny Kamień Duszy") --- l say("W końcu znalazłeś Świątynny Kamień Duszy!") say("Dostarcz go do Biologa Chaegirab. On czeka już na") say("Ciebie.") say("") return end say_title("Świątynny Kamień Duszy") --- l say("Biologowi Chaegira, uczeń Uriela,") say("dostarczyłeś 15 Ksiąg Klątw potrzebnych mu do") say("przeprowadzenia badań. Potrzebuje on jeszcze") say("Świątynny Kamień Duszy należący do tajemniczej") say("Sekty, aby lepiej zrozumieć treść Księgi.") say("") say_item_vnum(30221) say("") say("Otrzymasz go u Ezoterycznej Sekty w Świątyni") say("Hwang.") say("") end when 705.kill or 735.kill or 733.kill or 732.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30221)==0 then pc.give_item2(30221, 1) send_letter("Odnalazłeś Świątynny Kamień Duszy") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Mam Świątynny Kamień Duszy" with pc.count_item(30221) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") say("Bardzo dziękuję! w nagrodę otrzymasz recepturę. ") say("Składniki jej są skrzętnie przechowywane i tylko") say("nieliczni je znają Mikstura, którą można zrobić ") say("na podstawie tego przepisu, przyspieszy szybkość ") say("władania mieczem. Ruszaj w drogę i odszukaj") say("Baek-Go. On przyrządza dla Ciebie ten napój. Niech") say("Ci szczęście sprzyja, mój przyjacielu. Z Twoją ") say("pomocą dowiedziałem się wielu istotnych rzecz o") say("Starożytnym Zaklęciu!") say("") pc.remove_item(30221,1) set_state(__reward) end end state __reward begin when letter begin send_letter("Nagroda od Chaegiraba") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda od Chaegiraba") end end when button or info begin say_title("Nagroda od Chaegiraba") --- l say("W nagrodę za skompletowanie 15 Ksiąg Klątw") say("oraz Kamień Duszy otrzymasz od Biologa") say("Chaegirab sekretną recepturę. Zanieś ją do") say("Baek-Go, on przyrządzi dla Ciebie ten cudowny") say("napój.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."Nagroda za Księgi Klątw" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Baek-Go:") say("Spójrz, czy to nie sekretna receptura od") say("Chaegirab, tego znanego Biologa? Hm, Zwiększa ona") say("Twoją Szybkość Ataku o 5 punktów. Oto Twój napój.") say("Oprócz tego mam Ci przekazać też tą Drewnianą ") say("Szkatułkę. Starannie ją przechowuj.") say_reward("W nagrodę za spełnienie prośby Biologa Chaegirab.") say_reward("zwiększy się na stałe Twoja Szybkość Ataku o 10") say_reward("punktów.") say_reward("") affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,10,60*60*24*365*60) --- 60 pc.give_item2(50110) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv50", "run") set_state(__complete) end end state __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz się? " begin say_title("Biolog Chaegirab:") say("Czy jesteś pewien, że chcesz się poddać? ") say("Nie będziesz miał szansy, aby zacząć ") say("ponownie!") end end state __complete begin end end LVL50: ---------------------------------------------------- --COLLECT QUEST_lv50 --METIN2 Collect Quest ---------------------------------------------------- quest collect_quest_lv50 begin state start begin end state run begin when login or levelup with pc.level >= 50 and pc.level <= 99 begin set_state(information) end end state information begin when letter begin local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Badania Biologa") say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,") say("własnie Cię szukał. Proszę idź ") say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Znajdź Biologa" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...") say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ") say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,") say("które muszą zostać zrobione. Nie mam") say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ") say("Proszę, pomóż mi.") say("") wait() say_title("Biolog Chaegirab:") say("Aktualnie badam Pamiątki Po Demonie.") say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,") say("dlatego potrzebuje kilku Pamiątek Po Demonie.") say("Czy mógłbyś przynieść mi 15 Pamiątek Po Demonie?") say("Proszę, musisz mi pomóc!") say("Zawsze przynoś mi po jednym Certyfikatu!") say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ") say("") set_state(go_to_disciple) pc.setqf("duration",0) pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) end end state go_to_disciple begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Pamiątki Po Demonie") --- l say("Biolog Chaegrab, uczeń Uriela bada kreatury z") say("Wieży Demonów. Ptrzebuje on do swoich badań 15") say("Pamiątek Po Demonach. Dostarcz mu je, ale po") say("jednej, aby mógł je w spokoju przebadać. ") say("Zdobędziesz Pamiątki u Demonów w Wieży.") say("") say_item_vnum(30015) say_reward("Do tej pory dostarczyłeś ".." "..pc.getqf("collect_count").." Pamiątek Po Demonie.") say("") end when 71035.use begin if get_time() < pc.getqf("duration") then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.getqf("drink_drug")==1 then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.count_item(30015)==0 then say_title("Biolog Chaegirab:") say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych") say("Pamiątek Po Demonie?") say("") return end item.remove() pc.setqf("drink_drug",1) end when 20084.chat."Pamiątki Po Demonie" with pc.count_item(30015) >0 begin if get_time() > pc.getqf("duration") then say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Och! znalazłeś! Muszę ją sprawdzić, to") say("zajmnie trochę czasu...") say("") pc.remove_item(30015, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*1*15) ----------------22 wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=70 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s<= pass_percent then if pc.getqf("collect_count")< 14 then --15 local index =pc.getqf("collect_count")+1 pc.setqf("collect_count",index) -- +1 say_title("Biolog Chaegirab:") say("Och! Ta Pamiątka Po Demonie jest doskonałej jakości!") say("Przynieś mi jeszcze".." "..15-pc.getqf("collect_count").. " Pamiątek Po Demonie.") say("Proszę ,spróbuj je znaleźć!") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end say_title("Biolog Chaegirab:") say("Skompletowałeś wszystkie 15 Pamiątek Po Demonie!") say("Wspaniale! Dziękuję! Do odnalezienia pozostał ") say("tylko Kamień Duszy Sagyi, aby wydobyć z Pamiatek") say("wszystkie ich tajemnice. Czy możesz go dla mnie") say("odszukać? Kamień znajdziesz u Demonów") say("w Wieży.") say("") pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) pc.setqf("duration",0) set_state(key_item) return else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Przykro mi, ale ta Pamiatka jest zepsuty i nie") say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy!") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Jeszcze nie skończyłem badać ostatniej Pamiatki!") say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!") say("") return end end end state key_item begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") if pc.count_item(30222)>0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end end end when button or info begin if pc.count_item(30222) >0 then say_title("Kamień Duszy Sagyi") --- l say("W końcu znalazłeś Kamień Duszy Sagyi! Dostarcz go") say("Biologowi Chaegrab. On czeka już na Ciebie.") say("") return end say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Zgodnie z prośbą Biologa Chaegirab, ucznia") say("Uriela, skompletowałeś 15 Pamiatek Po Demonie.") say("Ostatnim brakującym elementem jest Kamień ") say("Duszy Sagyi, aby Chaegirab mógł zakończyć ") say("badania.") say("") say_item_vnum(30222) say("") say("Otrzymasz go od Demonów w Wieży Demonów.") say("") end when 1001.kill or 1002.kill or 1003.kill or 1004.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30222)==0 then pc.give_item2(30222, 1) send_letter("Znalazłeś Kamień Duszy Sagyi") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Mam Kamień Duszy Sagyi" with pc.count_item(30222) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") say("Bardzo dziękuję! W nagrodę otrzymasz recepturę. ") say("Składniki jej sa skrzyętnie przechowywane i tylko") say("nieliczni je znają. Mikstura, którą można zrobić ") say("na podstawie tego przepisu, wzmocni Twój instynkt") say("obrony. Ruszaj w drogę i odszukaj") say("Baek-Go. On przyrządzi dla Ciebie ten napój. Niech") say("Ci szczęście sprzyja, mój przyjacielu. Z Twoją ") say("pomocą dowiedziałem sie wielu istotnych rzeczy o") say("Demonach!") say("") pc.remove_item(30222,1) set_state(__reward) end end state __reward begin when letter begin send_letter("Nagroda Chaegiraba") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda Chaegiraba") end end when button or info begin say_title("Nagroda Chaegiraba") --- l say("W nagrodę za dstarczenie 15 Pamiątek Po Demonie") say("i za zdobycie Kamienia Duszy Sagyi. Biolog") say("Chaegira przekazał Ci sekretną recepturę. Udaj") say("się do Baek-Go i daj mu ją. on przyrządzi dla") say("Ciebie cudowny napój.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."Nagroda za Pamiątki" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Baek-Go:") say("Spójrz tylko, czy to nie Sekretna Receptura od") say("Chaegrab. tego znanego biologa? Hm, zwiększy") say("ona Twoją obronę o 60 punktów. Oto") say("Twój napój! Ponadto mam Ci przekazać jeszcze tą ") say("Drewnianą Skrzynię. Starannie ją przechowuj.") say_reward("W nagrodę za spełnienie prośby Biologa Chaegirab.") say_reward("zwiększy się na stałe Twoja Obrona 0 60 punktów.") affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60) ----- 60 pc.give_item2(50111) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv60", "run") set_state(__complete) end end state __giveup__ begin when 20084.chat."Poddajesz się? " begin say_title("Biolog Chaegirab:") say("Czy jesteś pewień, że chcesz się poddać? ") say("Nie będziesz miał szansy, aby zacząć ") say("ponownie!") end end state __complete begin end end LVL60: ---------------------------------------------------- --COLLECT QUEST_lv60 --METIN2 Collect Quest ---------------------------------------------------- quest collect_quest_lv60 begin state start begin end state run begin when login or levelup with pc.level >= 60 and pc.level <= 99 begin set_state(information) end end state information begin when letter begin local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa") end send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Badania Biologa") say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela,") say("własnie Cię szukał. Proszę idź ") say("do niego i zaoferuj swoją pomoc.") say("") end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Znajdź Biologa" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Niebiosa, proszę pomóżcie mi...") say("Badam wszystkie rodzaje roślin w tym ") say("imperium. Jest bardzo dużo rzeczy,") say("które muszą zostać zrobione. Nie mam") say("czasu abym mógł sam wybrać się na wyprawę. ") say("Proszę, pomóż mi.") say("") wait() say_title("Biolog Chaegirab:") say("Aktualnie badam Matowe Lody.") say("Muszę przeprowadzić kilka eksperymentów,") say("dlatego potrzebuje kilku Matowych Lodów.") say("Czy mógłbyś przynieść mi 20 Matowych Lodów?") say("Proszę, musisz mi pomóc!") say("Zawsze przynoś mi po jednym Matowym Lodzie!") say("abym miał czas na przeprowadzenie badań. ") say("") set_state(go_to_disciple) pc.setqf("duration",0) pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) end end state go_to_disciple begin when letter begin send_letter("Badania Biologa") end when button or info begin say_title("Matowy Lód z Góry Sohan") --- l say("Biolog Chaegirab, uczeń Uriela, bada Górę Sohan") say("na zachodzie kontynentu. Do swoich badań ") say("potrzebuje on 20 Matowych Lodów, pamiętaj jednak,") say("żeby zawsze przynosić mu je pojedynczo, aby mógł ") say("je w spokoju przebadać. Znajdziesz u Lodowego") say("Golema.") say("") say_item_vnum(30050) say_reward("Do tej pory dostarczyłeś już ".." "..pc.getqf("collect_count").." Matowych") say_reward("Lodów.") say_reward("") end when 71035.use begin if get_time() < pc.getqf("duration") then say("") say("Przedmiot jest już użyty.") say("") return end if pc.getqf("drink_drug")==1 then say("") say("Przedmiot jest już użyty") say("") return end if pc.count_item(30050)==0 then say_title("Biolog Chaegirab:") say("Co? Nie przyniosłeś mi zadnych") say("Matowych Lodów?") say("") return end item.remove() pc.setqf("drink_drug",1) end when 20084.chat."Matowy Lód" with pc.count_item(30050) >0 begin if get_time() > pc.getqf("duration") then say_title("Biolog Chaegirab:") --- l say("Och! Znalazłeś Matowy Lód Pczekaj chwileczkę, ") say("muszę go tylko sprawdzić...") say("") pc.remove_item(30050, 1) pc.setqf("duration",get_time()+60*1*15) -----------------------------------22 wait() local pass_percent if pc.getqf("drink_drug")==0 then pass_percent=70 else pass_percent=90 end local s= number(1,100) if s<= pass_percent then if pc.getqf("collect_count")< 19 then --20 local index =pc.getqf("collect_count")+1 pc.setqf("collect_count",index) -- +1 say_title("Biolog Chaegirab:") say("Oh!! Ten Matowy Lód jest doskonałej jakości!") say("Przynieś mi jeszcze".." "..20-pc.getqf("collect_count").. " Matowych Lodów.") say("Proszę, spróbuj je znaleźć! ") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end say_title("Biolog Chaegirab:") say("Skompletowałeś 20 Matowych Lodów! Dziękuję Ci.") say("Do rozwiązania zagatki Góry Lodowej potrzebuję ") say("jeszcze tylko Kamień Duszy Aurtumryu.") say("Podejmiesz się tego zadania? Znajdziesz go u") say("lodowych stworów.!") say("") pc.setqf("collect_count",0) pc.setqf("drink_drug",0) pc.setqf("duration",0) set_state(key_item) return else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Hm, niestety ten Matowy Lód jest nadtopiony i") say("bezużyteczny dla mnie, Proszę przynieś mi jakiś ") say("inny!") say("Ja postaram się zbadać tak dużo jak to możliwe z") say("tej stopionej brei. Nie będę mógł przebadać ") say("kolejnego Matowego Lodu aż do jutra.") say("") pc.setqf("drink_drug",0) return end else say_title("Biolog Chaegirab:") say("Jeszcze nie skończyłem badać ostatniego Lodu!") say("Wróć póżniej, kiedy już skończe!") say("") return end end end state key_item begin when letter begin send_letter("Badania Biologa Chaegirab") if pc.count_item(30223)>0 then local v = find_npc_by_vnum(20084) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Badania Biologa Chaegirab") end end end when button or info begin if pc.count_item(30223) >0 then say_title("Kamień Duszy Aurtumryu") --- l say("W końcu znalazłeś Kamień Duszy Aurtumryu! Zanieść ") say("go do Biologa Chaegirab. On czeka już na Ciebie.") say("") return end say_title("Kamień Duszy Aurtumryu") --- l say("Zebrałeś 20 Matowych Lodów do badań dla biologa") say("Chaegirab. Teraz, żeby zrozumieć tą szczególną ") say("krystaliczną strukturę, potrzebuje on już tylko") say("Kamień Duszy Aurtumryu.") say("") say_item_vnum(30223) say("") say("Możesz go zdobyć z lodowych potworów na Górze") say("Sohan.") say("") end when 1102.kill or 1103.kill or 1104.kill or 1106.kill begin local s = number(1, 50) if s == 1 and pc.count_item(30223)==0 then pc.give_item2(30223, 1) send_letter("Znalazłeś Kamień Duszy Aurtumryu.") end end when __TARGET__.target.click or 20084.chat."Mam Kamień Duszy Aurtumryu" with pc.count_item(30223) > 0 begin target.delete("__TARGET__") say_title("Biolog Chaegirab:") say("Bardzo dziękuję! W nagrodę otrzymasz recepturę. ") say("Składniki jej są skrzętnie przechowywane i tylko") say("nieliczni je znają. Mikstura, którą można zrobić ") say("na podstawie tego przepisu, wzmocni Twoją siłę ") say("ataku. Ruszaj w drogę i odszukaj Baek-Go. On") say("przyrządzi dla Ciebie ten napój. Niech Ci") say("szczęście sprzyja, mój przyjacielu. Z Twoją ") say("pomocą dowiedziałem się wielu istotnych rzeczy o") say("Lodowej Ziemi!") say("") pc.remove_item(30223,1) set_state(__reward) end end state __reward begin when letter begin send_letter("Nagroda Chaegiraba") local v = find_npc_by_vnum(20018) if v != 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Nagroda Chaegiraba") end end when button or info begin say_title("Nagroda Chaegiraba") --- l say("W nagrodę za Matowe Lody i") say("Kamień Duszy Aurtumryu, biolog Chaegirab dał Ci") say("tajemną recepturę. Idź teraz do Baek-Go, on") say("wykona dla Ciebie cudowną miksturę. ") say("") end when __TARGET__.target.click or 20018.chat."Nagroda za Matowy Lód" begin target.delete("__TARGET__") say_title("Baek-Go:") say("Spójrz tylko, czy to nie Sekretna Receptura od") say("Chaegirab, tego znanego biologa? Hm, zwiększy") say("ona Twoją Siłę Ataku o 50 punktów. Oto") say("Twój napój! Ponadto mam Ci przekazać jeszczę tą ") say("Drewnianą Skrzynię. Starannie ją przechowuj.") say("") wait() say_title(pc.get_name().. ":" ) say("Bardzo dziękuję. Jaki kolor tym razem ma") say("Szkatułka?") say("") wait() say_title("Biolog Chaegirab:") say("Niech spojrzę... ") say("Ach, to Jasnozielona Szkatułka. Proszę bardzo!") say_reward("Jako nagrodę za spełnienie prośby Chaegiraba") say_reward("zwiększy się na stałe Twoja Siła Ataku o 50") say_reward("punktów.") say_reward("") affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)--50 pc.give_item2(50112) clear_letter() set_quest_state("collect_quest_lv70", "run") set_state(__complete) end end state __complete begin end end adam Odnośnik do komentarza
AmOs Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Pięknie, sam spolszczasz?Czy korzystasz z pomocy pana Google Ładna praca questy Okey Limit się skończy + dla ciebie. Pierwszy Obiecanki Cacanki z 2008 roku Odnośnik do komentarza
TheXManiekX Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Pięknie, sam spolszczasz?Czy korzystasz z pomocy pana Google Ładna praca questy Okey Limit się skończy + dla ciebie. Pierwszy z youtube.com :P adam Odnośnik do komentarza
AmOs Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Można i też tak ;p Każdy ma inny sposób za ze słownikiem jadę ;p Pozdrawiam. Obiecanki Cacanki z 2008 roku Odnośnik do komentarza
TheXManiekX Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 potem dodam jeszcze misje 70,80,85 adam Odnośnik do komentarza
rowerrek Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Świetna robota, wielkie dzięki! Oczywiście +. potem dodam jeszcze misje 70,80,85 Czekam z niecierpliwością W quescie na 40 lvl jest literówka: say("Przykro mi, ale ta Pamiatka jest zepsuty i nie") say("przyda mi się na nic. Proszę, przynieś mi nowy!") Jest "nowy" a powinno być "nową" Odnośnik do komentarza
LamS Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 liczę że spolszczysz wszystkie misje biologa ;;ppp By GutenMorgen Smok Team Filmy Odnośnik do komentarza
TheXManiekX Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 30 40 50 60 adam Odnośnik do komentarza
FunkIt Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 @TheXManiekX Czy mi sie wydaje czy coś tu usunąłeś? dziękuje za sygne Baksiu Odnośnik do komentarza
rowerrek Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Kurde a miałem sbie właśnie wgrać questy 60lv+ , Jak mogłeś usunąc! ;< Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.