Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie wiedziałem gdzie to napisać więc pisze tutaj . Chciałem się dowiedzieć(na pewno znajdzie się wielu speców) w jakim przedziale cenowym można kupić dobrą kartę

graficzną od 1GB w górę. Poradźcie mi proszę jakie karty są dobre i w miarę tanie - chodzi mi o cenę do max 800zł ew.1000zł ale to już ostateczność (oczywiście chodzi o coś porządnego a nie byle gówno).Nie znam się na tym za bardzo, więc nie znam się na cenach.

Z góry dziękuje,

Opublikowano (edytowane)

Mój procesor : Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz

Dzięki za propozycje i czekam na propozycje innych. Chodzi mi o to żeby była w miarę tania i miała przynajmiej 1Gb.

Jeśli była by taka możliwość prosiłbym uprzejmie żeby pisać dlaczego dana karta jest lepsza od poprzedniej czy coś w tym

stylu wiem że pewnie się nikomu nie będzie chciało ale i tak liczę na waszą pomoc

Edytowane przez _Cheat_
Opublikowano (edytowane)

czy ja wiem czy do takiego procesora kupować taką mocną karte za 1000? kup se jakas 256bit ddr5 512mb-1gb za 400-500zł i już.

@down

nie moja wina, że sie nie znasz

Edytowane przez dordo
Opublikowano

Nie ma większego sensu dobierać nowej karty do takiego procesora. Nadają się tylko stare modele, których nie opłaca się kupować. Jak wyżej- pozbieraj jeszcze kasę i zgłoś się, kiedy będziesz chciał złożyć komputer ;).

Opublikowano (edytowane)