Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jako nowy użytkownik forum mam parę pytań. Czy można grać w minecrafta na multi nie mając internetu? chodzi mi o to by mieć serwer i być jedyną osobą na mapie gdy nie mam dostępu do internetu ( a czasami tak jest). Drugie pytanie - czy w minecrafta można grać na lanie? Np. mam 2 komputery kolega gra na drugim i razem gramy i budujemy na jednej mapie? Możecie mi wytłumaczyć jak to zrobić nie używając lakonicznego lub fachowego języka? bo jestem zielony jeśli chodzi o kompy. Tylko grać potrafie ;d

Za odpowiedzi z góry dziękuje.

pozdrawiam

Xwoker

Opublikowano

Nie mozesz grac w multi bez neta.

Natomiast w singla tak.

Jezeli chodzi o granie z kumplem na 2 kompach, to musicie zalozyc swoj server i grac tam, lub grac na czyims servie.

Innej opcji nie ma.

Na singlu nie mozna grac we 2/3/4 itp.

Opublikowano

Nie mozesz grac w multi bez neta.

Natomiast w singla tak.

Jezeli chodzi o granie z kumplem na 2 kompach, to musicie zalozyc swoj server i grac tam, lub grac na czyims servie.

Innej opcji nie ma.

Na singlu nie mozna grac we 2/3/4 itp.

a słyszałem na innym forum w jakimś temacie, że wystarczy jak dwa kompy są przez lan podłączone a w polu w którym wpisuje sie IP wpisać swoje IP lanowe i będzie działać. Czy to prawda?

Opublikowano

Tak to prawda poszukaj po necie ja gram tak z bratem na Lanie 0 lagów :)

Opublikowano

Tak to prawda poszukaj po necie ja gram tak z bratem na Lanie 0 lagów :)