Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Bot

Corro123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż zaczynam ponowną przygodę z Dark-Orbit . Nigdy nie bociłem więc jestem TOTALNIE zielony . Czy mógł by ktoś podać link do bota ( darmowego i dobrego ) aby min. zabijał alieny i zbierał box'y , z całą instrukcją np. Co to jest SID ? Jak go włączyć ( zalogować się do niego ) . Proszę o pomoc . Będą + lub - ;)

1309854785u203760.png

Sygnatura by

R4donix

Nie zależy mi na waszych + czy - . Jeśli ci się podobała moja wypowiedź , sam mnie oceń ...

Opublikowano

Wiem jest tam dużo botów . Lecz żaden ( do którego weszłem ) nie ma instrukcji tylko np. Zaloguj się przez SID czy coś takiego ( Ja nawet nie wiem co to SID ) !! A po 2 kultura obowiązuje każdego , chyba że się myle ...

1309854785u203760.png

Sygnatura by

R4donix

Nie zależy mi na waszych + czy - . Jeśli ci się podobała moja wypowiedź , sam mnie oceń ...

Opublikowano

Ja pierdole...jest tyle tematów o SiD. logujesz sie na konto potem ctrl+u otwiera ci sie nowe okno/karta potem ctrl+f wpisujesz var SID i kopiujesz ten długi kod np: jgsfuu8347rbejwnr

1371988330-U644589.jpg

Mentor | Moderator DarkOrbit | Postwriter | exModerator

Opublikowano

Kombass wielkie dzięki ! Reszte wiem . Ale jakiego bota polecacie? Darmowego

1309854785u203760.png

Sygnatura by

R4donix

Opublikowano (edytowane)

Najlepszy bot na skrzynki to Vanhallia Exim a do stworków Biobot(bez skrzyneczek).

@Up

Uspokój się. Co on ci takiego zrobił że go wyzywasz?

Edytowane przez seba445pl