Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Stawianie Serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak narazie jestem "jeszcze" zielony w tych sprawach i chciałbym sie dowiedzieć na jakim serwisie mogę postawić swojego prywatnego metka narazie nie chce żeby był on publikowany tylko chce sobie gdzieś zacząć tworzyć go i jak będzie all gotowe wtedy ruszyć z privem :)

czyli w skrócie chce postać priv metka ale nie na hamachi bo mój dostawca neta tego mi zabrania, więc jakie polecacie tanie serwisy żeby postawić ów metka??

ps. chodzi o to żeby uciągnął on 2 góra 3 osoby na serwie by móc sobie swobodnie go edytować i sprawdzać ewentualne bugi z góry dzięki za odp oraz linki będą + oraz - w zależności kto co woli :)

468x60clear.png<-- jest bez refa :)
Opublikowano

Mam radiówkę dostawca inter-connect i jak połącze sie przez hamachi to za 5 min mi ucina neta ale mniejsza o to bo odbiegamy od tematu licze na odp :)

Opublikowano (edytowane)

po 1 sorki ze dopiero odp ale miałem bana za ref link... po 2 Nie sprawdzałem i jak juz napisałem w 1 poscie chodzi mi o postawienie serwa metka NIE na moim pc tylko na jakimś serwerze i pytam czy znacie jakiś tani hosting na którym bym mógł tego metka postawić może nie narazie dedyk ale chodzi o coś taniego w celach testu i nie interesuje mnie zadne hamachi tylko tak jak napisałem, więc dalej czekam na sensowną odpowiedz...

ps znalazłem takie coś

To jest ukryta treść, proszę