Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Minecraft Pirat BlueScreen

CreeperSSS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema jestem tutaj zielony :)

Mam taki błąd z minecraftem że gdy go włącze to wyskakuje mi mojang i wtedy blue screen i wyłączyć kompa musze wtedy gdy go włącze znowu wyskakuje że czy wysłać raport błedu itp wiecie o co chodzi i teraz zrobiłem tak wszedłem : PPM =>Właściwości =>Ustawienia => Zaawansowane => Rozwiązywanie problemów => 3 ząbek i wtedy odpalił i było ok wziąłem znowu na ostatni i grałem było ok najpierw na najgorszych wymaganiach bo na wyższych się cieło potem dałem na najlepsze i chodziło elegancko ale przy nastepnym włączaniu był blue screen i znowu musiałem powtarzać wyżej opisaną czynność prosze pomocyy czy to wina minecrafta bo to pirat może macie jakieś lepsze piratki prosze o pomoc.

Wymagania laptopa , laptop ; Fujitsu Siemens AMILO Pro . (754 ram , intel pentium dual core inside 1,75 GHz , karta graficzna 256mb , Direct X 10 , Java 1.6)

Bywalec
Opublikowano

Powinno Ci działać z małymi lagami.

Pobierz jeszcze raz jave ale z tej strony

http://java.com/pl/

I zainstaluj najnowsze sterowniki karty graficznej.Przy okazji usuń folder

".minecraft" z "%appdata%" i przy włączaniu minecraft wciśnij "Force Update"

88498905942410602516.png

Opublikowano

Też mam Blue Screen'a. Prawdopodobnie masz za mało ramu, albo masz je spalone. Poradziłbym ci napisać na jakimś forum komputerowym tam Ci poradzą co masz zrobić.

Opublikowano