Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , Mam następujący problem . Zrobiłem Serva na Hamahi i mam lagi , Teraz może coś więcej o moim necie i Parametrach kompa ;)

Ogólnie w tym wszystkim jestem zielony więc za dużo wam nie powiem , ale Tak Neta mam 20mb/s <chyba tak się to piszę , a jak coś To 20 Mega ;P > A Kompa :

Mam Laptopa Model : Asus K61lC series

I Jedyne co to mogę Przeczytać wam tylko to co widzę na obudowie laptopa < Neklejce >;)

a więcc :

CPU : Duo T6600

Memory : 4GB

Nivida Geforce GT220M CUDA . 1GB

Intel Core 2 duo Inside

Dodam jeszcze że klikając Prawym na mój komputer właściwości pisze tak :

Zainstalowana Pamięc (RAM) 4gb (Dostępne 3,50GB)

i Jeszcze takie coś ;P : 2.20 GHz

To tyle co mogę napisać o moim kompie < Proszę się nie śmiać , ale jestem ciemny w takich sprawach i napisałem to co mogłem ;)

Dodam również że mam Router TP-LINK W8950ND , i tak jak wspominałem wyżej 20 < Mega :P > Neta .

Server Stoi na Plikach NismonS Pod 1.5_01 , Co tu mogę jeszcze powiedzieć Gram tylko z jednym kolegą on mówi ze lagów nie ma ;) , i Zapomniał bym o tym że na Server dałem 1500mb puźniej 1200mb ramu , i to samo

Mam wWindows 7 32 bity

Prosze o szybką odpowiedz , Albo Coś co pomogło by mi . Daje +/- oraz 5

sygnaturavq.png

Daj Plusa +

Opublikowano

Moby muszą być do let's playa ;). Więc nie wyłączy ;)

1390144171-U592769.png