Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sms Sytem I Konta Bankowe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opiszę wam problem

Na sms system nie znam się kompletnie :P i mam kilka pytań

1. Czy kasa z SMS systemu spływa na komurkę czy na konto bankowe

2.Czy jest możliwość żałożenia konta bankowego dla nieletnich bez udziału i wiedzy opiekuna, Jakie możecie mi poleczyć jeśli istnieje taka możliwość

3.Ile procent z sms sytemu spłynie na moje konto

*Oczywiście wiem że wszystkie banki przestrzegają prawa że osoba musi mieć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego ale może jest jakiś wyjątek

notoacta250.png

Opublikowano
Opiszę wam problem

Na sms system nie znam się kompletnie :P i mam kilka pytań

1. Czy kasa z SMS systemu spływa na komurkę czy na konto bankowe

2.Czy jest możliwość żałożenia konta bankowego dla nieletnich bez udziału i wiedzy opiekuna, Jakie możecie mi poleczyć jeśli istnieje taka możliwość

3.Ile procent z sms sytemu spłynie na moje konto

*Oczywiście wiem że wszystkie banki przestrzegają prawa że osoba musi mieć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego ale może jest jakiś wyjątek

1.Raczej na konto.

2.Nie

3.Około 20%?

Opublikowano

Da sie jezeli zalozysz konto bankowe przez internet np. na alertpay lub paypal i chyba na jakichs polskich tez sie da

Opublikowano