Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, akurat pobieram grę i nie wiem kim grać? Kogo polecacie? Jestem zielony, bo w ogóle to nie grałem. To jak? Kim grać?

Opublikowano

Może coś powiedz lubisz strzelać z daleka czy wolisz np brać wszystkich na klate i rozwalić wszystkich na raz itp. Napisz o tym i może ci pomogę.

Opublikowano

Ja Ci z własnego doświadczenie polecam klasę Nimrod.

Mam już 20lvl i jak idę na bossy, grindy to moje mobki wszystkich rozwalają zanim tam dojdę.

Oczywiście musisz wiedzieć jak rozkładać skille, statystyki. ; )

w83od2.jpg

Opublikowano
Ja Ci z własnego doświadczenie polecam klasę Nimrod.

Mam już 20lvl i jak idę na bossy, grindy to moje mobki wszystkich rozwalają zanim tam dojdę.

Oczywiście musisz wiedzieć jak rozkładać skille, statystyki. ; )

A powiesz, jak rozdać te statystyki i skille? Jestem świeży, a nie chce zepsuć sobie postaci.

Opublikowano

Statystyki ; 3 w witalność i 2 w siłę. Kolejny lvl to wszystko w witalność i następny 3 w witalność i 2 w siłę i tak jedziesz.

Skille mam tak ;

1304628472-U253846.png

Przywołanie krwiocznika (czy jakoś tak ;d) na max'a.

Następnie dajesz w ten pasek po prawej stronie do 6 i odblokuje ci się nowy skill.

Przywołanie ducha krwi na maxa a na końcu dajesz w szał krwi i wszystkie skille z tamtego paska.

w83od2.jpg

Opublikowano

Ja polecam ci technika jest bardzo dobry na bossy i jeszcze jak postawisz tam wieżyczki to bossy łatwo idą.

Opublikowano