Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]6H Po Banie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Odnoszę się do Was z pytaniem, bo dostałem bana(tak myślę), ponieważ wyskakuje mi "SAF", czyli pewnie tak.Więc muszę odczekać 6H, a używać Unbana nie będę , poniewąż grać na samych dedykach nie chcem.No więc moje pytanie brzmi, żeby mnie odbanowali muszę czekać 3-6h ale mam podczas tego czasu nie grać czy może mam usunąć grę? Proszę o dokładne odp. ponieważ jestem zielony, używałem czita ale coś spaliłem i nie działał :P bo wyskakiwał "SAF".Pozdrawiam i czekam na odp.

Opublikowano

Zależy, czy po prostu gra wykryła, że używasz cheatów i twoje xuid zostało oflagowane to musisz czekać 3-6h(możesz włączyć gre i sprawdzać, tylko nie używaj cheatów). Jeśli ktoś cię nagrał i nał reporta, to twoje xuid zostanie zbanowane, wtedy zostaje tylko zmiana xuid lub mac(jedno zależy od drugiego). Jeśli chcesz zagrać szybciej to użyj aiw ban evade, ale nie wielu ludziom to działa

Opublikowano

Ja cheatuje i nie mam zawsze bana... SAF wyskakuje jeśli alteranticheat wykrył jakąś modyfikacje(m. in. hacka, np. kidebr v2). Xuid zostaje oflagowane i jest wtedy ban na 3-6h. Nie ma innego sposobu jak zmiana xuid lub czekanie, wszystkie serwery mają teraz alteranticheat, tak samo jak ktoś hostuje gre(przez find game) to też nie da się zagrać.