Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gp

walicha

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wita jestem nowy w Combat mars i mam do was pytanie a mianowicie:

bo skonczeniu rundy np zdobywam1k gp i gdzie to jest?! bo np w shopie tego niema anie w modyficaction?

wiec gdzie jest te gp ktore zdobylem?

15221.gif

Opublikowano

GP Potrzebne jest do kupowania np broni itp. obyś miał/a tego jak najwięcej :P

(06:45 PM) []-DJ_SPEED_HAK - Mam twoje IP wiec moge z twojm kopem robic wszystko co bede chcial wiec nie prowokuj

(06:43 PM) []-DJ_SPEED_HAK - i nie jestem 15 latkiem jest duzo starzy od ciebie i Lukiego wiec mnie nie wkurw.. bo ci kur... kompa alt+ctrl+dlet czyli po kopie bedziesz mial i mi gowno zrobisz

Mówią ,że ja jestem dzieckiem

xD

POMOGŁEM DAJ +

Opublikowano

Dostajesz do ilości swoich gp w tym wypadku 1.20 gp - ilosci ile masz gp. A to w nawiasie- ilośc dostawanych gp ;D

Opublikowano

*Taki mały offtop*

W SHopie pod twojo postacio pisze ile masz gp. W modyfication tez gdzies pisze.

pawelek95r, sory że się przyczepie ale muszę.. ehh.. wiesz że jest taka literka jak Ą ? Nie wiem ile masz lat i nie chce się kłócić ale proszę zwracaj na to uwagę ..

Skyline_PL.gif
Opublikowano

@Up:

Pisze żeby napisać a nie żeby pisać poprawnie. Przywyczejenie z roóżnych gier gdzie zamiast Ą wyskakiwała taka jedynka na górze.

Opublikowano
@Up:

Pisze żeby napisać a nie żeby pisać poprawnie. Przywyczejenie z roóżnych gier gdzie zamiast Ą wyskakiwała taka jedynka na górze.