Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka Pytań Przed Założeniem Serwera Na Vps'Ie

tipsot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym założyć serwer minecrafta roleplay/freebulid na ok 10 slotów. Oto moje pytania:

1. Jaki serwer powinienem wybrać. Proszę podać jakich mam szukać parametrów, oraz konkretne propozycje. Zależy mi na dostępności 24h na dobę i braku lagów.

2. Czy są jakieś poradniki jak dokładnie skonfigurować serwer, bo nie znam się na linuxie.

3. Czy jest możliwość zmiany pogody na serwerze?

4. Jeszcze coś dorzucę.

Opublikowano

1. Jaki serwer powinienem wybrać. Proszę podać jakich mam szukać parametrów, oraz konkretne propozycje. Zależy mi na dostępności 24h na dobę i braku lagów. - Jak najlepszy

2. Czy są jakieś poradniki jak dokładnie skonfigurować serwer, bo nie znam się na linuxie. Są

3. Czy jest możliwość zmiany pogody na serwerze? Tak chyba jest ;p ale raczej tak

4. Jeszcze coś dorzucę. - Czekamy ;p

Opublikowano

Jak najmniej. Chciałbym się z kilkoma kolegami złożyć na dobrej jakości serwer. Każdy by płacił kilka złotych miesięcznie. Chciałbym wiedzieć jakich parametrów szukać, tzn ile ram, procesora itp.

Opublikowano

Chyba was *******. U nas na 1,5 Gb z 4Gb ramu obciążonego gra ok 40 osób. Więc obalamy mity o 100mb -> jeden gracz. Trzeba umieć skonfigurować serwer.

Opublikowano

Czyżby konfiguracja serwera polegała na czymś więcej, niż kilka wpisów w pewnym pliku tekstowym? no chyba, że mówimy o konfiguracji vpsa.