Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ile Warte Buty ? :O

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema...

Mam problem ,, ( od razu pisze że nie znam się na piłce nożnej i tym bardziej na wyposażeniu piłkarza)

Posiadam korki marki ADIDAS , czarno białe , numer buta 36 , spód z twardego plastiku , 6 koreczków metalowych . Nowe Buty , nie używane ...

Ile takie będą warte ?? nie znalazłem takich korków na allegro , a do sklepu sportowego daleko ... buty orginał z sklepu , nie sprowadzane z zagranicy ...

39707796775263752168.png
Opublikowano

To masz dylemat, wystaw aukcje na allegro, cena minimalna 100zł.

Jeżeli cena końcowa Cie nie satysfakcjonuje zakończysz aukcje przed czasem.

Opublikowano

To masz dylemat, wystaw aukcje na allegro, cena minimalna 100zł.

Jeżeli cena końcowa Cie nie satysfakcjonuje zakończysz aukcje przed czasem.

Ale jeśli ktoś zalicytuje, to nawet wcześniejsze zakończenie aukcji zobowiązuje sprzedającego do wysyłki przedmiotu aukcji po warunkach ustalonych z kupującym.

Opublikowano

Sądzę że 150 zł otrzymasz na loozie ;]

jeszcze jak mogłem grać w nogę miałem coś w twoim stylu i wydałem na nie 199zł .

Mam do tej pory paragodnik i pudełko xD

9368_gold.png

Opublikowano

Ok. 120 - 160zł .

Tak jak już ktoś wspomniał, wystaw na allegro licytację, od 100zł. Zobaczysz, czy Ci je będą licytować.

Dawniej WhiteSTAR1906 ;)

Opublikowano

tak nowe korki ale spojzcie ze one sa "Uzywane" ale nie w sesie ze w nich chodziles ale je kupiles

jak dasz paragon z gwarancja to 150+zl dostaniesz

userbarwb.png