Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Chiński Client I Serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

obecnie przyjąłem wersję, że był sobie jakiś tam Lognju czy coś tam (nie znam się na tym) i potem on upadł a Rain upowszechnił jego pliki serwerowe.

Wiec korzystanie z nich jest legalne.

Co do metina z 2008 roku wersje były podzielone, wiec postanowiłem olać go i edytować chińskiego clienta.

Pytanie tylko, czy edytowanie chińskiego clienta jest legalne? Czy serwer z którego on pochodzi jeszcze 'żyje'?

Proszę o nie nabijanie się i szczerą odpowiedź. :P

Chodzi o te:

http://www.megaupload.com/?d=C18EADAP

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano

Kurde, wybaczcie, że lekko to odkopałem, ale napracowałem się ostatnio, a teraz przechodzi przeze mnie dreszcz niepokoju.

Jestem osobą niepełnoletnią, która chcę postawić w 100% legalny serwer. W takim wypadku od razu odrzuciłem spolszenia / clienta z PL.

Zacząłem modyfikować chińskiego, poprawiłem logowanie, zmieniłem i dodałem polską czcionkę + polskie kodowanie znaków. A teraz czuję się niepewny, zagrożony. Heh, jak to brzmi.

Czytam wersję - YMIR stworzył metina po czym sprzedał licencję PL, DE itd Wiec skoro YMIR dał licencję Lognju (jakoś tak, nie chce mi się poprawiać) a ten upadając upowszechnił zakupione pliki to choć dał możliwość postawienia priva, nie dał legalności naszym serwerom. Bo owa licencja YMIRa była pewnie tylko dla Longju.

To wszystko jest takie niepewne, złe.