Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak Wgrywać Pluginy, Na Czystym Serwerze ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Załozylem ostatnio swojego serwa żeby pograc z kumplami, ale zauważyłem ze są do serwera pluginy.

I tu nasuwa sie pytanie :

Jak wgrać pluginy na serwer bez zadnych bukkit heyomod czy jak to tam - nie znam sie, dlatego prosze o jakis poradnik gdzie wszystko bedzie od podstaw , bo jestem kompletnie zielony a widziałem fajne pluginy dla gma, bądź dobre pluginy dla graczy.

Dodam ze sciagnelem plik serverowy " minecraft_serwer" i nic wiecej w nim nie mieszałem. Probowałem dodac pluginy wrzucajac je do folderu z serwerem ale cos mi nie wyszlo bo sie nie ładowały, oraz dodawałem plugins:plugin1 etc. < ale tez nie podziałało.

Pytałem sie pewnego kolegi, to powiedzial ze sciagnelem jakies pluginy nie kompatybilne z wersja serwera ale nie wiem oco mu dokladnie chodzilo, chodz pluginy był pod 1.3_01 < a serwer jest pod tą samą wersje.

Za dokładny opis / ew jakis tut żebym to zrozumial, albo jakies lpliki co mam sciagnac zeby dzialaly te pluginy, będą bardzo wynagrodzone w ilosci plusików/minusów bądź 5 na profilu.

z góry dzięki . :x

Opublikowano

Nie jestem pewien, ale bez hmoda/bukkita chyba nie da się wgrać pluginów. Bo są oddzielne na hmoda i oddzielne na bukkit. Ale mogę się mylić...

Dziwne uczucie być jednym z ostatnich pokoleń które spędzało swoje dzieciństwo na dworze, a nie przed kompem...

Opublikowano

Da się.

Nie wiem czy dużo ich jest ale wiem ze napewno da sie wgrac RuneModa.