Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem Początkujący - Skompresowane Pliki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki programik który chciałbym załamać - problem w tym że ten plik jest jakoś skompresowany. To znaczy używałem programu PEDIT który pokazał mi że plik jest kompresowany algorytmem aPLib.

No i mam problem bo nie umiem tego rozpakować. Gdy uruchamiam sobie ten exe w OllyDbg to dostaje info że plik prawdopodobnie został skompresowany,zaszyfrowany albo zawiera dużą ilość danych....

Program się uruchamia w Ollym i przejściu paru kroków program staje na którejś tam instrukcji no i rzuca wyjątek - "adress volation from 0000000.

Czy ktoś wie jak się za to zabrać. Jestem nowicjuszem. Czytałem kilka tutoriali Leny ze strony tuts4you.com ale nadal nie potrafię sobie z tym poradzić.

Podejrzewam też że program ma jakiś wykrywacz debugera...

Opublikowano

musisz napierw rozpakować, możesz zrzucic pamięć procesu na dysk.

Polecam : re.coldwind.pl

Opublikowano

musisz napierw rozpakować, możesz zrzucic pamięć procesu na dysk.

Polecam : re.coldwind.pl