Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Uzależnienie + Zapalenie.

FAME®

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jestem uzależniony od muzyki :D. Mam pytanie, czy powinienem przestać jej słuchać? Aż wyleczę to zapalenie ucha...

74431642664977353071.png

Opublikowano

Jeżeli to coś poważnego ,odsyłam do specjalisty.

Niektórzy mają wrażliwe uszy na głośną muzykę ,i powinieneś stopniowo słuchać cichej muzyki .

Na pewno na jakiś czas ,nie grałbym w "CS'a" ani nie słuchał muzyki przez słuchawki.

Opublikowano

Byłem u lekarza, przypisał mi antybiotyk - nic nie wspominał o ograniczeniu muzyki.

74431642664977353071.png

Opublikowano

Po prostu nie wkładaj słuchawek na "chama" w ucho ,tylko powoli i delikatnie ,lub w ogóle ich nie wkładaj.

Przestań słuchać głośnej muzyki ,z czasem na pewno przestanie ,jeżeli nie ,spróbuj podłożyć jakiś podkład na bolące ucho ,lub przestać w ogóle słuchać muzyki.

Opublikowano

Po prostu nie wkładaj słuchawek na "chama" w ucho ,tylko powoli i delikatnie ,lub w ogóle ich nie wkładaj.

Przestań słuchać głośnej muzyki ,z czasem na pewno przestanie ,jeżeli nie ,spróbuj podłożyć jakiś podkład na bolące ucho ,lub przestać w ogóle słuchać muzyki.

To nie jest możliwe .

Nie wkładam na chama -.-. Po prostu słucham na full. ;)

74431642664977353071.png

Opublikowano

No to scisz troche lub kup se takie schluchawki na cale ucho zeby ci sie nic nie stalo:P

Ale sciszenie to bedzie chyba najlepsza rada,skoro sluchasz na full:)

PS:a wgl jakiej muzyki sluchasz bo od tego tez moze zalezec??

sstwc.jpg