Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

ostatnio zainteresowałem się językami programowania.

Interesuje mnie pisanie programów i prostych poleceń, najlepiej w notatniku[najlepiej nie oznacza, ze koniecznie].

Jestem prawie totalnie zielony w temacie, chciałbym nauczyć się pisania wirusów czy coś w tym stylu ;>

Który język będzie do tego najodpowiedniejszy?

Mozecie polecić jakąś książkę?

Pozdro...

Opublikowano

Mogłem zostać źle zrozumiany. Nie chodzi mi o książkę uczącą hakować czy tam włamywania sie, tylko doradzenia, którego języka najlepiej zacząć się uczyć na początku[który jest najłatwiejszy dla zielonego]. C++ czy Basic?

Nie zaszkodziłby poradnik o pisania kodów TYPU shutdown.exe i takich różnych trików.

Jednak język najważniejszy :-)

Opublikowano

python ew.java

gynvael.coldwind.pl/?id=238

liczylem na barce lecz ona niemogla wygrac.

Przez kibicow ktorzy przy rzutach roznych wolnych swiecili w messiego laserami

Opublikowano

jak chcesz pisać wirusy to asembler :P ale wątpie czy byś przetrwał pierwsze starcie z asm.

Zainteresuj się C++ jak nie ogarniesz to Delphi.Jak Delphi nie ogarniesz to Python ew. Java

Cytat