Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w Cabala gram 1 raz . Postanowiłem troche na globalu lecz po krótki namyśle wziąłem priv . Chcę wybróbować klasy . Jestem zielony , nie wiem nawet skąd wziąć czary (kupujemy je ale co dalej ? dostajemy jakieś pkt ) ? Co do skilla , co to jest ? Podobają mi się 2 postacie Wizard i FB (pierwszy bo fajne stuny na poczatek , 2 bo pol mag pol warrior ) . Coś możecie mi napisać gdzie expić (z podziałem na lvl od 1 i nie w skrótach ) o jakie eq się starać ? (itp)

Kolega chce zagrać FS (też 1 raz ) więc takie same pytania do tej postaci .

Czemu privek ? Bo chcę zobaczyć od jakiego lvl naprawdę się fajnie w tę gre gra + poznać troche lokacji i ogarnać więcej skili . Jak już zrozumiem o co chodzi bym poszedł na globala ale tak to chcę poznać grę.

Tylko te 3 postacie wchodzą w grę , będziemy grali razem jeśli to ma znaczenie . Na servie z dużym expem ale proszę o rozpiske .

Z góry dziękuje za dobrą odpowiedź + / - (jak kto woli ) za odpwiedź wyczerpującą wszystko co mi wytlumaczy zapas + / - i 5 w profil .

Opublikowano

Dziękuje za odpowiedz czekam na kolejne . Prosiłbym bardzo o te podstawowe info , skile , czary (skąd ? jak ? co ? ) . Cabal mi się podoba z powodu różnych dungeonów + bardzo fajnych skili dlatego chciałbym w to pograć ale nic o tej grze nie wiem (poradniki troche czytałem).

Opublikowano

Dzięki za pomoc łap 2 x + i 5 . Jeśli jak można to na globalu zastanwiam się nad wizard a fb . Podobno to 2 łatwiejsze w expie ale posiada jakiś stun ?