bartekmakowski Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 !!!WITAM!!! Posiadam pewien problem. Ponieważ mam zamiar pobieranie i instalowanie hacków do Metin2, tj. FishBot by Kurek93, lecz nie mam zielonego pojęcia co to znaczy "Torrentować" lub "Patchować". Proszę, napiszcie dokładną instrukcję jak torrentować i patchować lub podajcie linki do instrukcji, albo tematy zakładane przez userów. Przepraszam że zadaję taką głupią prośbę ale jestem w tym zielony. Do widzenia. Dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endymion Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Patchowanie to pobieranie że tak powiem łatek do gry. Czyli np. wprowadzili nowego HS to patcher wykrywa że masz starszego i poprzez Torrenta spatchuje starego HS do nowszej wersji. jobi22 i bartekmakowski 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banjok Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 To znaczy aktualizować. A służy do tego patcher (to okno, które pojawia się przy uruchamianiu Metina). Jeśli chcesz spatchować metina, to musisz go poprostu uruchomic (musi być czysty - bez modów etc.) albo znaleźć go w folderze na dysku. Tam będzie ikona patchera. Wystarczy uruchomić. Nie wiem, czy dobrze się wyraziłem, ale wydaje mi się, że o to chodzi. @up. Sorry, długo pisałem, nie widziałem jeszcze Twojego posta jobi22 i bartekmakowski 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekmakowski Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Dziękuje wam. leci + wam obydwu. Bo nie miałem zielonego pojęcia szczególnie co to znaczy torrentowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...