Skocz do zawartości

[Vm] Sylwester Nowy Rok 2011 Na S12 Monolit


^*KOKS*^

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się przyznam, spędziłem sylwestra w domu, z rodziną. Co w tym takiego "dziwnego" że się powiedzmy weszło na grę czy coś? Boże, ludzie, ogarnijcie się. To, że ktoś sylwestra spędzał w domu i coś tam robił na kompie nie oznacza, że jest no-lifem etc, lol ;o Może był chory, może kumple powyjeżdżali jak to miało miejsce w moim przypadku, może sam gdzieś wyjechał do rodziny i tam po prostu nigdzie nie wychodził? Pomyślcie, zanim coś napiszecie.

Jestem wystarczająco dumny z tego, co jednak wiem, aby przyznać z całą skromnością, iż nie wiem wszystkiego;

 

— Władimir Nabokow

 

13631.jpg

32548.png

Moje tuty:

 

Grasz na Yt2Game? Nie wiesz czegoś? Kliknij i się dowiedz!!!

 

Pomogłem? Daj LAJKA!.

Mój kanał na YT.(Kliknij aby wejść) Zapraszam!!

Odnośnik do komentarza

Boshe co za dzieciarnia czytać temat od początku do końca.

Ile jeszcze będę powtarzać wbiłem na kompa od kumpla z chaty , symbolicznie a , że ku mojemu zdziwieniu w nie cale 10min zebrało się pod stajennym tyle chłop nie mogłem się powstrzymać i nagrać filmu .

 

MissU kotq ile masz lat ? Na pewno nie +18 . :

"Zamiast pić wódę i piwo przed kompem siedzieć buahaha"

 

Nie wiem jak ty ale ja codziennie dwa browarki przed monitorem opędzluję ;)

bez yt.

Odnośnik do komentarza

Komentarz mądrej osoby :

 

"Ja pierdole... ja też siedziałem na kompie, w nowy rok wyjebałem pare petard napilem sie troche szampana pogralem i poszlem spac o 1 . Jak dla was oznaka dojrzalosci jest najebanie sie tak ze obudzisz sie nie pamietajac co robiles w nocy to pozdro.

 

Ps.Sylwester to dzien jak co dzien wiec sie ogranijcie troche! "

bez yt.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Vm] Sylwester Nowy Rok 2011 Na S12 Monolit   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...