Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy Blaszak :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam zamiar kupić nowy komputerek i znalazłem na allegro pewną aukcje allegro-komputer. Taka cena za taki komputer wydaje się być bardzo przystępna, ale chciałbym się dowiedzieć czy taki komputer będzie dobrze wyciągać te stare jak i najnowsze tytuły gier. Nie znam się za bardzo na sprzęcie dlatego napisałem ten temat. Bardzo bym prosił aby wypowiedziały się osoby tylko znające się na tym.

P.S. Chciałbym się też dowiedzieć czy ten komputer jest dobry czy też nie. Dodam że do niego chciałbym zainstalować Windowsa 7 Premium 64 bitowego

Opublikowano

jak zwykle zadnych szczegółowych info na temat czesci...

To wystarczy kliknąć odnośnik który zamieściłem i wyświetli ci się aukcja ze szczegółowymi informacjami :)

Opublikowano (edytowane)

Modelu i marki czego? hmm..? morze obejrzyj aukcje do końca i zajrzyj na parametry komputera które są wypisane w ładnej tabelce?

@EDIT Nie pojmuje czegoś. Koleś miał napisać dla ciebie rozmiary poszczególnych segmentów? phi

Edytowane przez fatumboba
Opublikowano

ehm

Podaj mi dokladny model i marke dysku , ram,płyty głownej,nagrywarki i najwazniejszej rzeczy zasilacza ;]

Opublikowano