Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem Z Hackami

iTu23

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wielki problem szukalem ale nigdzie nie znalazlem. Jestem tak zielony ze nie umiem odpatchowac metina 2. Zrobilem tak jak gdzies przeczytalem sciagnalem 4 pliki skopiowalem ZAMIENILEM je i co pozniej mam zrobic ???

Mam jeszcze jedna prosbe poszukuje jakiegos exp bota i dobre hacki (zeby byl moblock i kombo i sh i szybkie walenie i cos gratis fajnego ^^) Gralem wczesniej na Phobosie i wszystkie moje hacki dzialaly (tak ja zielony dokonalem tego) i teraz mam wielki problem bo nie wiem jak podmienic te pliczki (wiem jak podmienic tylko nie wiem co mam zrobic po podmienieniu). Aha i gram na Syriuszu jesli sa jakies haki ktore dzialaja tam to prosze podac. Jesli ktos z Was mi pomoze to po prostu uklekne i bede mowil mistrzu...

Przepraszam jezeli gdzies był podobny temat. Z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano

Jeśli podmieniłeś te 4 pliki, masz już po prostu odpatchowanego metina. To cała filozofia. Syriusz, chodzi Ci o takiego priva czy server na PL'u ?

KONTO NIEUŻYWANE !!!

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

iTu23 Nie Ma MobLocka Na Pl Przykro Mi ;(

W Tym Temacie Masz Działające Hacki Na Plu

http://www.mpcforum.pl/topic/197173-spis-hackow-do-metin2-boty-cheaty-bugi-dmg-hacki-1-hit-killery-etc/

inut.png

Signature made by daronian

Opublikowano