Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Archiwum][Zlecenie]Serwer Cs Mpcforum - Banner

Gość Owned!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hai ho. Parę dni temu powstał serwer Counter Strike MPCForum. Już prawie ogarnęliśmy go do końca. Teraz musimy go rozreklamować. I Ty możesz nam pomóc! Chodzi o banner, który umieszczę do reklamy. Planujemy stworzyć porządny serwer, więc i reklama musi być porządna dlatego niech to zrobi ktoś ogarnięty. A więc :

Nie znam się na rozmiarach i nie podam dokładnych. Powinno to być mniej więcej tej wielkości :

beztytuuxi.png - 700x300

Może być większe, może być mniejsze.

Tematyka : Oczywiście CS. Wpadłem na 2 pomysły. Są imo trudne do wykonania, ale jeżeli Wam wyjdzie coś fajnego to będzie rispekt.

1szy pomysł : Z którejś strony ak-47. Samo lub w rękach terrorysty - nie ma znaczenia. Na środku napis z dziur po kulach : MPCForum.pl FFA - Zapraszamy!

2gi pomysł : Martwy terrorysta/anty-terrorysta i koło jego głowy taki sam napis z krwi.

Kolory dobierzcie sami. Raczej będziecie lepiej wiedzieć jakie pasują :O. Możecie też podrzucić swój pomysł. Ak, czy terrorysta musi być z CS'a! Jeżeli chcecie ich screeny to napiszcie post w temacie. Załatwimy tak szybko jak się tylko da :D

Nagroda? Propsy od kokosza, mnie i reszty ekipy od serwera i plus. Niestety tylko tyle mogę dać. W niedzielę wieczorem chciałbym już żeby to było rozreklamowane. GL!

Opublikowano

Temat 100% poważny, więc żadnych paint jobów. Dobry pomysł już u nas plusuje, oczywiście wykonanie musi być na poziomie pomysłu+.