Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

2 Pytania :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Chciałbym Was zapytać jaki polecacie antywirus (to najważniejsze) Chciałbym żeby nie muliłl zbytnio kompa i możliwie szybkie skanowanie (nie znam się na antywirkach i nie wiem czy jakieś szybciej skanują czy wolniej)

A druga sprawa to czy na tym nowym komputerze zainstalować Vistę czy zostawić XP-eka ? Czekam na odpowiedź.

Aha i mam jeszcze na chyba 2 lata Kasperskyiego a jakby inne były lepsze do z darkwarez pobiorę :>

@Edit

nie zauważyłem że to dział single player i klikłem w dyskusje i problemy... proszę o przeniesienie gdzie trzeba :)

Jeśli chcesz zobaczyć moje tutoriale to wejdź na mój zasrany profil

Zbieram -

Opublikowano

1. Kasperskyiego zostaw sobie skoro masz z umową na 2 lata - skuteczny.

2. Osobiście wolę XP nieważne czy Pro. czy HE. Zżera mniej procka, nie wymaga wiele pamięci.

Explosion lubi to
Opublikowano

XP - nie bardzo na długi dystans, gdyż za 1-2 lata mcs skończy dla niego wsparcie.

Vista - ludzie na forum piszą, że są z niej zadowoleni

Poleciłbym 7

Antyvir zostaw jeśli masz 2 lata. Ale antyvir, który nie zamula kompa + szybkie skanowanie (ciekawe po co :F) to chyba jakiś cloud. Ja mam Panda Cloud i jestem zadowolony :)

Explosion lubi to

roomy.png

Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.

Opublikowano

W ogóle nie miej anty vira ja nie mam i komp ładnie przejżyście chodzi. Mam tylko skaner Malware bytes Anti-Malware czy jakoś tak.