Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem mianowicie mam pewna gre do której mam 4 pliki w formatach .ccd .cue .img .sub

żadnego z tych rozszerzeń windows nie wykrywa jako instalki lub czegoś w tym stylu jeśli się da zainstalować to prosił bym o jakąś instrukcje (proszę o wytłumaczenie dość łopatologicznie gdyż nie znam się na tym za bardzo)

Z góry dzięki :)

Opublikowano

Pobierz darmową wersję programu DAEMON Tools Lite.

Zainstaluj na dowolnym dysku, stwórz skrót na pulpicie, instalator zapyta o ponowne uruchomienie systemu - Akceptuj. Po ponownym uruchomieniu systemu, włącz program, w Trayu (prawy dolny róg ekranu, na pasku zadań, koło zegara) pojawi się ikonka Daemona (Srebrne koło z piorunem). Prawy klik na tę ikonkę -> Napędy wirtualne -> Add SCSI Virtual Device, pojawi się na środku ekranu taki zegarek z napisem, że program włącza wirtualny dysk. Poczekaj. Znów prawy klik na ikonkę w Trayu -> Napędy wirtualne -> Urządzenie 0: [jakaś literka: ] -> Zamontuj obraz -> Włączy się okno "Wybierz plik obrazu". Wejdź w folder zawierający te pliki kliknij na plik (związany z instalacją gry) kliknij OTWÓRZ.

W "Moim komputerze" pojawił się WIRTUALNY DYSK, a na nim "TWOJA GRA", nie klikając nic powinno włączyć się Autoodtwarzanie, czyli tzw. samoczynne włączenie instalacji "gry". Dalej z górki jak z każdą instalacją.

Jeżeli pomogłem, prosiłbym o pozytywną ocenę.

genius lubi to
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.