Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Problem] Co Jest Źle Z Tymi..


GoToSleep.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

 

Oczywiście znów coś sknociłem ;/ Dlatego proszę Was o pomoc. Mógłby ktoś życzliwy "rzucić okiem" na te pliki MSM i sprawdzić co jest źle? Szczególnie z wpisem na hwango co.kr (Pancerz Imperatora) [woj facet i ninja facet] i 3 ostatnie [w każdym]. Nie widać właśnie tych 3 ostatnich. Do tego zamiast "imperatora" widać szafirową stal, a zamiast stali - "imperatora".

Za pomoc limit + (lub -) [co kto woli].

 

 

Pozdrawiam.

 

PS. Link do plików:

To jest ukryta treść, proszę

 

Edit. Właśnie sprawdziłem. Spartoliły się również tekstury królewskiego Hwang [Woj, male] i inne...

Opublikowano

Dodałem 3 wpisy do każdego pliku ".msm" odpowiadającego za zbroje (w root). A dokładnie to skopiowałem sobie 3 linijki (2 z hawng i 1 ze stali), zmieniłem tylko shape_count (czy jakoś tak) przed każdym wpisem i nazwę tekstury. I teraz wszystko mi źle działa. Zamiast szmaragdowej mam Imperatora i na odwrót. Nie widać większości tekstur. Myślę, że to wina właśnie countów. Pomożesz?

Opublikowano

to jest wina ShapeIndex, koło niego stoi numer, więc patrzysz np jakąś grupę, np, ze szmaragdową stalką, zapmietujesz sobie ShapeIndex z tej grupy, wyszukujesz teraz ową stalkę w item_proto i ten numer z ShapeIndex wklejasz do wszystkich linijek z tą zbroją do value3 ;]

Opublikowano

Znaczy tak, jeśli w żadnym shape_index nie ma, np. liczby 666, to w jednej ze zbroi wpisać 666, dalej 667 itd? Okej zaraz tak zrobię i dam odpowiedź. Na raziek olejny +.

Opublikowano

Viem. Ale tyeraz mi chodzi oto, czy jeśli mam w tej szmaragdowej 45, to już w szafirowej nie może być? Reasumując - musi być to unikalna liczba?

Opublikowano

Sorry, że tak późno odpisuję, ale miałem kłopoty z netem.

@Topic - Okej, pozmieniałem w root i value3 i teksturki wczytuje. Miodzio :D

Ale nie Imperatora ;/ W tej tylko model i nic więcej ;/ Jak to zrobić?

 

Złote i Białe też nei działają ;(

Opublikowano

Tak. W pliku warrior_m.msm, we wpisie dot. iperatora, w root jest ShapeIndex 666, a w warrior_m.msm w season1 jest 13. W value3 [item_proto] mam ustawione 666.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...