Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Windows7 .

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemaa ; D

Wiem, wiem jestem na maksa zielony w sprawach formatowania/instalowania nowego systemu na kompie. Mam problem . Mam zamiar zainstalować Windows7 na komputer brata (Windows XP) i tu nasuwają się moje pytania :

1. Jak zainstalować żeby stary Windows xp kompletnie się usunął

2. Jak zainstalować żeby sformatowały się dyski C i E . (Nie wiem, ponieważ podczas instalacji wybiera się tylko jeden dysk)

3. Instalowałem u siebie Windowsa7 na xp'ka i zainstalowałem na innym dysku niż na tym co był stary system , i teraz podczas uruchamiania kompa w Biosie wyskakuje mi powiadomienie który system ma się uruchomić , jak to zrobić, żeby usunąć teraz wXP . albo chociaż pominąć te okno wyboru w Biosie ? ! ;>

Oczywiście za pełną i konkretną pomoc poleci 5-teczka oraz limit + ; )

Czekam na jak najszybsze odpowiedzi !

BEZPIECZNY TRANSFER DANYMI NA CHOMIKUJ.PL

Opublikowano

1.Domyślam się że windows XP został zainstalowany na domyślym dysku czyli C.Sformatuj Dysk C,wtedy windows xp się usunie,ale również utracisz wszystkie dane z tego dysku.

2.Podczas instalacji windowsa,wybierz ze chcesz zainstalowac na dysku C. Instalator powinien sie Ciebie zapytać czy chcesz sformatować dysk,wtedy dajesz mu że tak.Gdy zainstaluje ci już widnowsa wejdz w Mój Komputer > Kliknij PPM na dysk E i wybierz formatuj.

3.Chyba nie da sie usunąc tablicy wyboru windowsa.Jak usunąc windowsa czytaj w punkcie 1.

Opublikowano