Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam pytanko

Załóżmy PhBot kosztuje 12zł czy jak na Allegro wystawie go za np. 15zł i będe sprzedawał to czy Weemen może się coś przyczepić?

~~Crystal Silkroad~~ >>>>>>>>>> Azonicowned <<<<<<<<<<

Opublikowano

Moim zdaniem chyba nie, wiesz kupiłeś jest to twoją własnością i możesz z nim zrobić co zechcesz.

Ale to tylko moje zdanie nie znam się :P

myl07.png

cSRO - OFFLINE

Server: ÍőµŔáۡĺ

Nick: MyL0

Level: 101

Build: Bicheon / Light /Cold / Pure INT

Guild: TheKillers * EliTe

Farming is finished 1.860.000

Opublikowano

Witam,

Mam pytanko

Załóżmy PhBot kosztuje 12zł czy jak na Allegro wystawie go za np. 15zł i będe sprzedawał to czy Weemen może się coś przyczepić?

A nie ma czegoś takiego jak regulamin czy prawa autorskie? Jeżeli nie ma o czymś takim mowy to ja nie widzę problemu.

Opublikowano

hehe to będzie dobre jak się WeeMan dowie xD na 99,99% coś zrobi, nie ważne czy ma prawa czy nie.

ps.

Bardzo głupi pomysł, po pierwsze to on tworzy ciągle tego bota i updatuje, więc jak nagle zaczniesz sobie selać jakby był Twój to będzie przypał. Pogadaj z nestle lub WeeManem to Cię (może) zrobią resellerem. pamiętaj, że jako sprzedawca odpowiadasz za to co sprzedajesz, czyli jak np. weeman ma wakacje, to Ty (chyba, że napiszesz na aukcji inaczej) to Ty musisz z własnej kieszeni rekompensować. Ogólnie to nie takie piękne jest ;)

LifeSro

FusionRoad

Opublikowano

ok dzięki za odpowiedzi :)