Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Z Uruchomieniem Cabala

damik2504

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem nowy w temacie cabal i ogólnie się nie orientuje polecono mi tą gre lecz mam problem z jej uruchomieniem więc opisze mój problem. Sciągnołem clienta ze strony

www.cabalonline.com

ok zainstalowałem wszystko do tej pory ok włączam i zaczyna się sciągać patch jakiś update 491 , po jakiejs godzinie wkońcu się sciągneło wciskam start znowu zaczeło sie się cos patchować ale tym razem krótko gdzy sie zakończyło uruchomiła się gra zaczeło sie coś ładować i wyskakuje błąd......

Jeśli pomogłem daj +... xD

Opublikowano

Jakbys wkleil screenshota bledu, ktory Ci wyskakuje to byloby ultra-mega-super-omg-zajebiscie

Anyway, wciskaj f14

Back in the day

Trollin' was somethin'

Opublikowano

1. Restart kompa

2. Jak pkt 1 nie zadziała instaluj jeszcze raz i patchuj cabala

3. Jak pkt 2 nie działa to wstaw ssa błędu

4. Pobierz cabala jeszcze raz

lub

skonfiguruj ustawienia grafiki dźwięku itd optymalnie do swojego sprzętu ( tj. komputera )

sygnampc.jpg

Sygnatura by FreeSz

Opublikowano

Dzisiaj włączam kompa sprawdzam czy działa o dziwo zadziałało tylko wyskoczyło gameguard jakies z jakims błedem wcisnołem coś tamzeby usunął i zadziałąło + dla pana up

Ale jak chce sie zalogować łauję sie i wyskakuje błąd łączenia i pisze by spróbować ponownie probowałem ze 4 razy i cały czas to samo....

Dobra wyczytałem na stronie że 27 czyli dziś coś tam coś tam i jest off ze starają sie naprawić więc wyłączony moze...