Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Archiwum]moja pierwsza praca w gimpie

musiak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moja pierwsza praca w gimpie prosił bym o jakieś oceny/porady bo w tej dziedzinie jestem zielony

29d3a0683dcf9557.jpg

chcesz kopiować moje tut'ki ? kopiuj przecież ci nie zabronię

Opublikowano

hmm... No to pierwsza porada i chyba jedyna jak narazie to Zajmij sie czyms konkretnym sygnaturka, avatar, userbar, fanbar a nie takie jakies wygimasy. Tak w ogole to to coś przypomina mi fajfusa ;d

Opublikowano

bym się zajął jakimiś sygnaturkami tylko zabradzo nie wiem jak je tworzyć dasz jakieś linki do poradników bo szukałem na necie ale same jakieś lewe te poradniki że nawet połowy nie wiedziałem o co kaman

Opublikowano

co do obrazka slabo widac te plomienie :D;) co do poradnikow szukalem i nic ci nie znalazlem bo sa albo do jakis innych programow albo linki odsylajace ktore nie dzialaja

1376572695-U638369.png

sygna by forfiter007

Opublikowano

A mi się to podoba.... xD Wszyscy tworzą według 1 reguły.... Wszytko to Avatary , sygny itp. A ty jesteś oryginalny i robisz to co chcesz.

xD :P Rób tak dalej xD

Opublikowano

@up

zgadzam sie z tobą taki będzie mój styl

za niedługo otworze moja galerie tylko zrobię troszkę więcej

Opublikowano

No jak chcesz ale raczej takiego czegos do sygny sobie nie wstawisz. Co do małpowania według ciebie to wszystko jest tym samym... Grafika grafika Więc lepiej uczyć sie od lepszych, a jak chce sie stworzyć swoj jakiś wlasny styl to najpierw trzeba cos umiec.

Gość