Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy jestem zielony na temat kradzieży drop hacku chciał bym się dowiedzieć jak kraść item y. Jak na razie mam zainstalowanego metina i spatchowanego i zrobione pt (podział w zależności od poziomu). Powiedzcie co mam dalej zrobić i co ściągnąć. Z góry dziękuje i oczywiście +++++ daje.

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

Jeśli masz EasyMetin to musisz przez niego wejść do gry i najlepiej na GhostMode czekać na końcówke metka....

Dosłownie kilka uderzeń przed końcem klikasz start ExpBota i powinien wszystko zebrać.

Ustaw w opcjach EasyMetin zbieranie odległych przedmiotów oraz obszar działania na 0 (tym suwakiem, góra - dół )

Pomogłem? Daj + :D

S7 = Almanach... 4 eVer :D

Klasa: Ninja

Profesja: Dagger

Królestwo: Jinno

Level: 50+

Nick: PowahOfBanan

Jak nie wiesz co dać to może pomoże to że... zbieram -!

Opublikowano

Są ale to tylko teoretycznie . Jeśli chcesz expić np. w v2 nie radzę ludzie od razu się pokapują. A tak na ogół jak odpalisz białą listę w EM2 ciężko nakryć. Do tego zablokuj handel szept itp. Jeśli pomogłem Daj PLUSA +

Opublikowano

Merkon , lecz tak jak napisałem wyżej w v2 często Gm chodzą tak samo w v1 ogólnie łatwo poznać , ponieważ postać wali jak długa przez ściany.

Opublikowano

Swiata moze nie podam, nie no nie mam żadnych sh itd. odpalonych pickupów, tylko bocik normalnie sobie bije. Aha a jeśli mam swoją 2 postać w pt którą expię to na nią też dostałbym bana ? czy tylko ta co boci

Opublikowano