Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PODANIE] KidModerator – ekson_

ekson_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim!
Z tej strony Patryk – rocznik '96, mam 28 lat i wracam na forum z nową energią oraz konkretną motywacją. "PISZĘ POPRANIE PO POLSKU (ahh te wspomienia xd)"
Z racji ogromnego sentymentu do MPCForum oraz doświadczenia, które przez lata zdobywałem zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, postanowiłem zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko KidModeratora.

✍️ Coś o mnie:

Z wykształcenia jestem Technikiem Informatykiem, a obecnie pracuję jako Inżynier Technologii IT. Zajmuję się szerokim zakresem tematów – od administrowania bazami danych, przez utrzymanie aplikacji (w tym pod IIS), aż po zagadnienia związane z AI i automatyzacją procesów. Mam ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT, więc technologii nie tylko się uczę – ja w niej żyję.

🎮 Doświadczenie z forami i serwerami:

W przeszłości aktywnie działałem na różnych sieciach CS:GO, gdzie pełniłem funkcję Head Admina oraz Technika. Pomoc przy AMX Mod X to dla mnie chleb powszedni – od edycji pluginów, przez diagnostykę crashy, aż po pisanie własnych dodatków. Instalacja oraz konfiguracja IPB również nie jest mi obca – nie raz stawiałem fora i ogarniałem cały backend, łącznie z panelami administracyjnymi i optymalizacją działania.

Kiedyś byłem aktywnym użytkownikiem MPC – aplikowałem na moda w działach Metin2 oraz GTA, więc wiem, z czym to się je i jak wygląda struktura forum od środka.

🧠 Wiedza techniczna: