Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak skompilować skrypt Metin2 .py do .pyc? - Skąd zdobyć moduły do kompilacji?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Jestem Argi.
Chciałbym zacząć od tego, że jestem programistą, ale zazwyczaj nie pracuję w Pythonie. W związku z tym moje pytanie może wydawać się nieco banalne, za co z góry przepraszam.

Zacznijmy więc od tego, że moim problemem jest kompilacja pliku z rozszerzeniem „.py” do pliku z rozszerzeniem „.pyc”. Napisałem prosty hack [dla zabawy i poznania podstaw Pythona], który nie może działać na niektórych serwerach ze względu na zabezpieczenia, które usuwają pliki z folderu klienta.
Obecnie ładuję plik „.py” przez jakiś pyLoader po uruchomieniu klienta, planuję załadować plik „.pyc”, gdy uda mi się go skompilować

Jako programista zdaję sobie sprawę, że kompilując plik trzeba mieć w skrypcie źródła modułów, które importujemy i tu sprawa się nieco komplikuje.

Stworzyłem skrypt o nazwie script.py, który importuje następujące moduły:

To jest ukryta treść, proszę

Skrypt działa zgodnie z przeznaczeniem, ale jestem zainteresowany skompilowaniem go do pliku script.pyc. Jednak gdy próbuję go skompilować za pomocą PyCharm, pojawia się błąd "ModuleNotFoundError: No module named 'app'".

Jestem pewien, że da się jakoś skompilować te pliki, po prostu brakuje mi wiedzy. Nie wiem, czy potrzebne byłoby źródło metin2, czy może te moduły są gdzieś dostępne i mógłbym je pobrać?
A może jest inny sposób na skompilowanie tych plików?