Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, wytłumaczyłby ktoś jak podłączyć domenę na home.pl do hostingu titanaxe? Jestem zielony w temacie a nigdzie poradnika nie znalazłem na ten temat, dodam że mam już zakupioną

Opublikowano (edytowane)

Witam,

to bardzo proste, wystarczy dodać rekord SRV po stronie domeny i wypełnić odpowiednimi parametrami podanymi poniżej. Zdarzają się także sytuacje, gdy jesteśmy w posiadaniu adresu numerycznego, wtedy należy utworzyć rekord A/AAAA i wskazać go w rekordzie SRV. Poniżej załączam zdjęcie jak w prawidłowy sposób to podpiąć oraz przykład na podstawie Cloudflare. Niestety ciężko mi opisać to krokami, gdyż nie posiadam usługi u Home.

image.png

Przykład u Cloudflare (Poniżej także znajdują się kopie zdjęć, gdyż nie mogę ich usunąć...)

image.png

Bardzo by pomogło, gdybyś podesłał zdjęcie dodawania rekordu SRV po stronie Home oraz w jaki sposób wygląda Twój adres do łączenia się z serwerem. 

Pozdrawiam.

image.png

image.png

Edytowane przez sushiVo
Opublikowano

Słabo trafiłeś z tym home i titanaxem. Dnsy możesz przenieść na cloudflare, dzięki czemu nie będziesz musiał godzinami czekać na ich zaktualizowanie po jakichś zmianach. Wystarczy, że założysz konto na cloudflare, skopiujesz z niego serwery dns i podmienisz nimi serwery dns home w panelu home.

Opublikowano (edytowane)