Skocz do zawartości
  • 0

Unreal Engine 4 - Tworzenie zapisów gry z listy


QbSss
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie.

 

Mam problem, otóż próbuję swoich sił w UE4, i mam plan na 'grę', do wszystkiego mam TuTy, ale nie mogę sobie poradzić z stworzeniem funkcji zapisywania i wczytywania gry. Mam chęć stworzyć to w stylu wczytywania zapisów z każdego momentu gry (nawet z tych starych zapisów), podobny system został zaimplementowany we Wiedźminie 3. Proszę o jakieś wskazówki

 

Pozdrawiam QbSss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 11.09.2021 o 17:16, QbSss napisał:

Witajcie.

 

Mam problem, otóż próbuję swoich sił w UE4, i mam plan na 'grę', do wszystkiego mam TuTy, ale nie mogę sobie poradzić z stworzeniem funkcji zapisywania i wczytywania gry. Mam chęć stworzyć to w stylu wczytywania zapisów z każdego momentu gry (nawet z tych starych zapisów), podobny system został zaimplementowany we Wiedźminie 3. Proszę o jakieś wskazówki

 

Pozdrawiam QbSss

System jest dosyć prosty. Zapisujesz do pliku yml informacje, które chcesz, żeby się zapisywały - czyli na przykład lokalizacja, kasa etc.

Potem, przy wczytywaniu, zwyczajnie tworzysz grę jak na początku, ale ustawiasz wszystkie wartości na takie, które załadujesz z wcześniej zapisanego pliku.

Mam nadzieję, że o to chodziło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający forum Unreal Engine 4   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...