Skocz do zawartości

Co to może być?


minecraftciastox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, minecraftciastox napisał:

Co to jest?

Jakaś modyfikacja lub resourcepack.

 

1 godzinę temu, minecraftciastox napisał:

crystal launcher

Ładnie to tak piracić? Kup legalnie grę lub w ogóle w nią nie graj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie używasz modow to raczej resourcepack

 

44 minuty temu, Helios1993 napisał:

Ładnie to tak piracić? Kup legalnie grę lub w ogóle w nią nie graj.

Wiele powodów jest czemu akurat na piracie ktoś gra.

Jedni żeby przetestować grę przed zakupem, inni po prostu chcą zagrać a kasy nie mają na to, wiec idiotyczne jest takie gadanie "kupuj albo wgl nie graj"

Edytowane przez Insigin

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Insigin napisał:

Jeśli nie używasz modow to raczej resourcepack

 

Wiele powodów jest czemu akurat na piracie ktoś gra.

Jedni żeby przetestować grę przed zakupem, inni po prostu chcą zagrać a kasy nie mają na to, wiec idiotyczne jest takie gadanie "kupuj albo wgl nie graj"

Akurat gadanie do niego to jak do ściany 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Insigin napisał:

inni po prostu chcą zagrać a kasy nie mają na to

"Chcę jeździć samochodem, ale mnie na to nie stać"

 

1 godzinę temu, Vosly napisał:

idiotyczne jest takie gadanie

Właśnie twoje gadanie i przekonywanie innych do piracenia jest idiotyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Helios1993 napisał:

"Chcę jeździć samochodem, ale mnie na to nie stać"

 

Właśnie twoje gadanie i przekonywanie innych do piracenia jest idiotyczne.

Nikt nikogo nie przekonuje do piracenia, ja Ci tylko tłumaczę dlaczego dana osoba mogła faktycznie to uczynić. Nie zawsze robi się to w złych zamiarach, tak jak twórcy czasami oszukują ludzi prezentując funkcje w trailerach które nie są w finalnej wersji.

 

Nie mam ochoty ponownie Ci o tym pisać, bo to jak gadanie do ściany. Tutaj masz ładnie napisane bo niejeden raz Ci to wysyłałem 🙂

Czasami nawet takie rzeczy potrafią ironicznie zwiększyć ilość sprzedanych kopii, ale rozumiem, że nie zamierzasz dosyć szerzej pomyśleć.

Edytowane przez Vosly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Helios1993 napisał:

"Chcę jeździć samochodem, ale mnie na to nie stać"

"No tak auto kupujemy w ciemno bez uprzedniego go sprawdzenia/przetestowania" 😉

Niekiedy samo przetestowanie może zmotywować do zarobienia i w przyszłości zakupy.

 

Troszkę szerszego myślenia

9 godzin temu, Helios1993 napisał:

Właśnie twoje gadanie i przekonywanie innych do piracenia jest idiotyczne.

Nie zachęcam nikogo do piracenia.

Po prostu daje ci przykłady które mają ci mniej więcej zoobrazoc powody dlaczego akurat ktos decyduje się na pirata we większości przypadków

 

 

No nie oszukujmy się większa część polskiego community minecraft to non premium co serwery nawet pokazują.

 

 

Edytowane przez Insigin

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • sk8erace1 zmienił(a) tytuł na Co to może być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający forum Co to może być?   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...