Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko wam wszystkim!

O mnie!:
Mam na imię Kamil i mam 22 lata 😄  Jestem studentem teleinformatyki w Szczecinie i od 10 lat moim marzeniem jest bycie streamerem.
Chciałbym zaprosić was na moje stream'y, z różnych tytułów gier ale najczęściej gram w League of legends dlatego też piszę tutaj reklamę 😄.

Co możecie u mnie zobaczyć:

Oczywiście lola, a gram na pozycji ADC i jestem na poziome średniego Golda, również gram w TFT i mam prawie platynkę 😄 z innych gier to "Bloons TD6", może "CS:GO", "Terraria", "RimWorld" w weekendy "Sea of Thieves".

Harmonogram: 

wt-sob o 18-19 ale zapraszam do obserwowania bo jak mam wolne to zaczynam też już o 12-14 z przerwą o godzinie 15.
niedziela i poniedziałek gram z moim przyjacielem i odpalam stream'a o 14-16.

Czego możecie się spodziewać wchodzą do mnie na streama:

Na pewno dobrego humoru lubię sobie po żartować i pohiszkować  😄 Odpowiednich do gry i sytuacji komentarzy, tiltu i krzywych akcji na bocie 😄  jak na golda przystało.

Mój Cel:

Tutaj cel jest postawiony prosto chcę na streamie pokazać, że da się z silvera wejść do diamentu i że TFT nie jest aż tak nudne, że tam też jest dynamika 😄 .

Moja Historia: