Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Hard] Venum.blutu.es

Venumes

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko ogólnie zrobiłem sobie taki o lajtowy serwerek, kto miałby ochotę poklikać serdecznie zapraszam.

Link: https://Venum.blutu.es

Raty:

Grzybki: 1000

Złoto:1

Generalnie serwer stoi na gotowych plikach dostępnych na tym forum.

Ja jedynie kupiłem hosting i postawiłem coś takiego, jeżeli masz ochotę wbij i pograj.

Nie jestem programistą, dlatego serwer nie będzie jakoś wielce górnolotny, ale w sumie gonić za jak najlepszymi plikami to według mnie niekończąca się historia, nawet jak ukończą grę w 100% to i tak dojdzie coś nowego. Ale nie oceniam i pozostawiam to zawodowcom.

Pzdr.

@Edit:

Gdyby był ktoś chętny dołączyć do pomocy byłbym wdzięczny.

Co mogę zaoferować:

1.Hosting, za który będę płacił tylko ja

2.Pełen dostęp FTP, jak i MYSQL

Kogo szukam?:

Ludzi, którzy zajęliby się poprawą jakości serwera, administratorów zajmujących się wyłapywaniem botów, bądź jakichś błędów w grze, jakichś drobnych skrypterów, którzy stworzyliby jakiś chat/itemshop, generalnie każdego, kto miałby chęć poświęcenia swojego czasu i zrobienia czegoś fajnego.

Generalnie mi sprawia to duże problemy, ale chciałbym jakoś pchnąć to do przodu, jednak sam na nic się zdam.

Nie szukam ludzi, którzy chcą jedynie skorzystać na mojej naiwności dodając sobie itemy/ grzyby, takie osoby będą traciły na zaufaniu.

Serdecznie zapraszam

• Issia zmienił(a) tytuł na [Hard] Venum.blutu.es
  • 2 miesiące temu...
  • Issia zablokował(a) ten temat