Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zestaw do 2,2k zł

Pinecha08

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mój obecny komputer ma jakieś 7 lat i chciałbym go zmienić 😃 komputer pod gry, budżet 2000/2200zl najlepiej, chciałbym z X-kom żeby wziąć go na raty. Nie znam się na częściach, czy możecie mi coś złożyć?

Tutaj moja lista.

Cytat

Cześć.

Opublikowano

Widze, że nie umieściłeś obudowy, więc podejrzewam, że jej nie potrzebujesz. Moja propozycja: https://www.x-kom.pl/lista/l24he7rrz

• AMD Ryzen 3 1200 AF
  • MSI B450M Bazooka V2
  • ASUS GTX 1650 SUPER Strix OC
  • Patriot Viper 4 (2x8GB) 3000MHz CL16
  • Plextor M8VC 512GB
  • SPC Vero L3 500W

Jeśli jednak obudowę potrzebujesz to SPC Armis AR1, a GPU zamieniasz na Zotac GTX 1650 SUPER Gaming Twin Fan.

Opublikowano
17 minut temu, Anhin napisał:

Widze, że nie umieściłeś obudowy, więc podejrzewam, że jej nie potrzebujesz. Moja propozycja: https://www.x-kom.pl/lista/l24he7rrz

• AMD Ryzen 3 1200 AF
  • MSI B450M Bazooka V2
  • ASUS GTX 1650 SUPER Strix OC
  • Patriot Viper 4 (2x8GB) 3000MHz CL16
  • Plextor M8VC 512GB
  • SPC Vero L3 500W

Jeśli jednak obudowę potrzebujesz to SPC Armis AR1, a GPU zamieniasz na Zotac GTX 1650 SUPER Gaming Twin Fan.

Obudowy nie ująłem ponieważ jeszcze nie wiem jaką i raczej będzie to jakaś jedna z tańszych lecz z lustrem.

Napisałem, że komputer do gier. Może to mieć znaczenie bo głównie gry dynamiczne, multi. Takie jak CoD WarZone na przykład

13 minut temu, Gajwer napisał: