Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam zajęcia jako web dev.

Potrafię pisać dobrze skalujący się kod z użyciem najnowszych technologii.

Napiszę backend i frontend Twojej strony internetowej ;)

Kontakt discord: kajoor#1144

Opublikowano

Jakie są to najnowsze technologie, pochwal się z nami takimi informacjami.

Jestem programistą, zaufaj mi :)

Opublikowano
Dnia 5.04.2020 o 16:30, eltalento napisał:

Bez tytułu.png

Z pewnością nowsze od używania var w js ;)))

To miało być śmieszne?, to był jedynie najprościej działający przykład do zrozumienia dla początkujących. Ty nie odpowiedziałeś na moje pytanie dlatego nadal uważam że nic nie potrafisz. Pozdrawiam

Opublikowano

Nikt ci na słowo nie uwierzy i nie weźmie cię z miejsca. Ludzie jak coś chcą mieć dobrego, biorą dobre i polecane osoby. Jeżeli też chcesz zdobyć zaufanie i dobre zdanie o sobie, pokaż swoje prace, opisz siebie, napisz od kiedy działasz itd 

Zrób tzw. Portfolio.

eMVhZaR.gif
Opublikowano
1 godzinę temu, nycaffjs napisał:

To miało być śmieszne?, to był jedynie najprościej działający przykład do zrozumienia dla początkujących. Ty nie odpowiedziałeś na moje pytanie dlatego nadal uważam że nic nie potrafisz. Pozdrawiam

Nie masz żadnego moralnego prawa w egzaminowaniu mojej wiedzy, jedyne co robisz to zaśmiecasz mi post offtopem, za co powinieneś dostać bana. Poza tym nie mam zamiaru Ci niczego tłumaczyć w zakresie technologii, bo patrząc na Twój kod, pewnie niczego byś nie zrozumiał.

Opublikowano