Skocz do zawartości

Komunikacja między Game a DB


Polecane posty

Witam. Czy ma ktoś z was opracowana technikę komunikacji między game a bin (client) ?? Dostałem scenariusz do zrealizowania i szukam sensownej wymienny informacji po każdym zabitym potworku... (Tez mi sie to nie widzi ale cos wymyśle bo przecież juz taka funkcja istnieje 😜) ew czy może ktoś rozwiać moje wątpliwości co do cmdchat ? Naczytałem sie ze to brutalna opcja dla serwera hehe. 

Pozdrawiam Lolek

Edytowano przez kajojzdw

 

 

5jw512.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
  • Aive zmienił tytuł tematu Komunikacja między Game a DB

Ups.. Mój błąd xd. Chodziło mi o wysłanie informacji z questa do clienta. Jest inna technika niż cmdchat. Raczej na bank jest tylko po prostu nie wiem jak sie za to zabrać 😜

 

 

5jw512.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 26.03.2020 o 23:52, kajojzdw napisał:

Ups.. Mój błąd xd. Chodziło mi o wysłanie informacji z questa do clienta. Jest inna technika niż cmdchat. Raczej na bank jest tylko po prostu nie wiem jak sie za to zabrać 😜

Inną metodą niż cmdchat to zrobienie funkcji która ma w sobie pakiet wysyłający info, innego sposobu nie ma.

Edit: Tak tylko wspomne że czasem jest lepiej po prostu zrobić daną rzecz na cmdchatach, czasem się zdarza że kodowanie pakietu zawodzi co skutkuje problemami z odbieraniem danych przez klienta.

Edytowano przez TonyBletek

Udostępnij ten post


Link to postu

Super dzięki za informację. Wykorzystam to rozwiązanie 😜 mam nadzieje ze zrobię to na tyle optymalnie że nie będę odczytywać tego w przyszłości.

Pozdrawiam Lolek 

 

 

5jw512.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...